Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
relacje na mapie
Regulamin forum


Teraz jest Pn gru 09, 2019 3:10 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2009 1:03 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 20, 2007 5:51 pm
Posty: 8875
Lokalizacja: Stara Chójnica
a właśnie, na Galerii Gankowej też jest książka.

_________________
"Pośród wielu ujemnych cech lewactwa najbardziej wydatną jest głupota"
Bogusław Wolniewicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2009 3:39 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 13, 2005 2:03 pm
Posty: 10104
Lokalizacja: Poznań
gf napisał(a):
! napisał:
żłobisty szczyt


Maj 2007 - książki brak. Mam na myśli szukałem i raczej jej nie przeoczyłem.
Rok wcześniej była. Widać czasem są, a czasem ich nie ma.

_________________
Tatrzańskie szlaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2009 3:53 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 20, 2007 5:51 pm
Posty: 8875
Lokalizacja: Stara Chójnica
tomek.l napisał(a):
gf napisał:
! napisał:
żłobisty szczyt


Maj 2007 - książki brak. Mam na myśli szukałem i raczej jej nie przeoczyłem.
Rok wcześniej była. Widać czasem są, a czasem ich nie ma.


Coś w tym jest, w sierpniu 2008 już była :D

_________________
"Pośród wielu ujemnych cech lewactwa najbardziej wydatną jest głupota"
Bogusław Wolniewicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2009 3:55 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 03, 2005 1:09 pm
Posty: 22094
golanmac napisał(a):
Coś w tym jest, w sierpniu 2008 już była


Może nowe wydanie ? :wink:

_________________
"Stary jestem, mam sklerozę, czas umierać" 09.IX.2006 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem

"Stałem się nowym użytkownikiem ale ten nowy też musi posta napisać"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2009 4:09 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 20, 2007 5:51 pm
Posty: 8875
Lokalizacja: Stara Chójnica
Łukasz T napisał(a):
Może nowe wydanie ?

Możliwe, ciekawe w jakim nakładzie wydali ?

_________________
"Pośród wielu ujemnych cech lewactwa najbardziej wydatną jest głupota"
Bogusław Wolniewicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 30, 2009 10:19 am 
Zasłużony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 26, 2006 6:14 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Kace
Poza Tatrami na Słowacji można spotkać w wielu miejscach książkę wpisów. A wracając do Tatr to na Jastrzębiej Turni jest takowa.

_________________
pzdr
przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:20 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
fajny (choć krótki)artykuł na temat zeszytów szczytowych jest w polsko-słowackim numerze Tatry 8)
Do tej pory nie spotkałem sie z tym tematem nigdzie 8)

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:26 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
! napisał(a):
fajny (choć krótki)artykuł na temat zeszytów szczytowych jest w polsko-słowackim numerze Tatry 8)
Do tej pory nie spotkałem sie z tym tematem nigdzie 8)


Piszą coś o nas? ;)



Dodałem dwa szczyty :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:36 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
kilerus napisał(a):
! napisał(a):
fajny (choć krótki)artykuł na temat zeszytów szczytowych jest w polsko-słowackim numerze Tatry 8)
Do tej pory nie spotkałem sie z tym tematem nigdzie 8)


Piszą coś o nas? ;)



Dodałem dwa szczyty :)

tak są oburzeni :lol:
a tak serio ponoć książka z Lodowego już zabrana więc nasze wpisy przeszły do historii :wink:
kilka fotek starych książek jest -co ciekawe kiedyś w nich były opisane trasy zejściowe(dla mpika :wink: )

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:39 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
Na Wysokiej był opis wejścia na drugi wierzchołek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:41 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
kilerus napisał(a):
Na Wysokiej był opis wejścia na drugi wierzchołek.

a był zeszyt? byłem rok temu i teraz i dupa same kartki i drukowane opisy przez ludzi co tam weszli zostawione z podpisami 8)

ps:właśnie jest ładna fotka zeszytu z Żabiego :wink:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:47 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
Tak były luźne kartki. Wpisaliśmy chyba się gdzieś na nie.

Jaka książka, z którego Żabiego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 11:58 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
kilerus napisał(a):
Tak były luźne kartki. Wpisaliśmy chyba się gdzieś na nie.

Jaka książka, z którego Żabiego?

czyli nie było książki samej ,my na Kezmarku tez daliśmy swój opis by się wpisać.
Żabi Koń -ksiązka z niego jest na fotce zobacz sobie w empiku przy okazji 8)

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 12:01 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
Fajnie, zobacze może dzisiaj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 10:30 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 9:35 pm
Posty: 1118
Na Szatanie wierzcholek polnocny puszki z wpisami nie odnotowano, nie liczac starych po konserwach, mozliwe ze jest na poludniowym :?

_________________
Omówienie sezonu ograniczam do rejonu Morskiego Oka i Tatr Zachodnich (...). By zasłużyć na wyróżnienie w rejonie Hali trzeba by najtrudniejszą tamtejszą drogę przejść nocą, samotnie i w kapciach. - Władysław Cywiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 10:49 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
Burza napisał(a):
Na Szatanie wierzcholek polnocny puszki z wpisami nie odnotowano, nie liczac starych po konserwach, mozliwe ze jest na poludniowym :?

czasem wcześniejsi zdobywcy po damski . chcą zadbać o puchę tak że ciężko ją znaleźć :lol: ledwo co na pośredniej się nam udało swego czasu..
możliwe ze tak jest z szatanem aczkolwiek to już ponad 1,5 roku temu byliśmy.
A jak z wysoką ?jest w końcu zeszyt czy trzeba iść założyć w końcu :lol:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 12:23 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 8:39 am
Posty: 5106
Lokalizacja: daleko od gór
Na Braanich Rogach puszki nie widzieliśmy, no, ale padało. Na Wysokiej puszka była ale już zeszytu niet. Na Kieżmarskim też z Maćkiem puszki szkukaliśmy i... nie znaleźliśmy.

_________________
W życiu piękne są tylko chwile. (R. Riedel)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 12:27 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
ciesz się ze na lodowym było ok -bo chyba masz jakieś fatum na te książki :lol:

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 12:32 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
Dorzuciłem Ostrego!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 12:38 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 23, 2006 8:39 am
Posty: 5106
Lokalizacja: daleko od gór
! napisał(a):
chyba masz jakieś fatum na te książki
No, coś w tym jest. :lol: Jeszcze chwilę i wszędzie znikną.

_________________
W życiu piękne są tylko chwile. (R. Riedel)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 1:15 pm 
Uzależniony ;-)

Dołączył(a): Cz sie 06, 2009 5:37 am
Posty: 795
Lokalizacja: Kraków
Na pewno jest na Małym Kostole.

_________________
http://summiter.pl --> blog
http://photo.summiter.pl --> galeria


"We're all a little mad!" - Cheshire Cat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 08, 2010 5:06 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2009 5:05 pm
Posty: 929
Lokalizacja: Katowice
Burza napisał(a):
mozliwe ze jest na poludniowym

Jest.

Mooliczek napisał(a):
Na pewno jest na Małym Kostole.

Owszem. Z oszałamiającą liczbą wejść od 2000 roku: 7.

_________________
Życie nie zaczyna się powyżej 5000 mnpm. Powyżej 6000 mnpm tym bardziej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2010 6:07 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 07, 2006 8:19 pm
Posty: 16348
Dodałem Mały Kościół.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 23, 2010 8:10 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Śr sty 20, 2010 3:38 pm
Posty: 1827
Lokalizacja: Wolne Miasto Nowa Huta
Na Jastrzębiej Turni brak puszki.

_________________
Moje Tatry

Życie jest piękne. To ludzie są pojebani.

"Słabe stopnie są jak puszczalska dziewczyna. Jak im zaufasz to ci dadzą, a jak nie, to będą częściej zdradzały." - Mechanior


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 24, 2010 10:21 am 
Stracony

Dołączył(a): Pn lut 11, 2013 4:09 pm
Posty: 9816
Lokalizacja: FCZ
Lukasz_ napisał(a):
Na Jastrzębiej Turni brak puszki.

to trzeba założyć :lol:
od 2 lat niema zeszytu na Wysokiej i jak byście szli to trzeba założyć 8)

_________________
NIE MA LEPSZEGO OD MIĘGUSZA WIELKIEGO!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 24, 2010 11:43 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
! napisał(a):
od 2 lat niema zeszytu na Wysokiej i jak byście szli to trzeba założyć


spoko, jak się nie zapomni to polski zeszyt zawita na szczyt :D

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 24, 2010 12:12 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Wt lip 13, 2010 3:51 pm
Posty: 352
Lokalizacja: Kraków
Z Biberem czy inną HannaMontaną na okładce ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 24, 2010 3:40 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 18, 2009 5:05 pm
Posty: 929
Lokalizacja: Katowice
W Żlebach Kasprowego też jest, ale trudno odnaleźć bo najczęściej pod śniegiem.

_________________
Życie nie zaczyna się powyżej 5000 mnpm. Powyżej 6000 mnpm tym bardziej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 19, 2010 6:53 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Śr sty 20, 2010 3:38 pm
Posty: 1827
Lokalizacja: Wolne Miasto Nowa Huta
Na Wysokiej brak...

_________________
Moje Tatry

Życie jest piękne. To ludzie są pojebani.

"Słabe stopnie są jak puszczalska dziewczyna. Jak im zaufasz to ci dadzą, a jak nie, to będą częściej zdradzały." - Mechanior


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 19, 2010 7:19 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 6:33 pm
Posty: 3833
Lokalizacja: Bukowina Tatrzańska
Lukasz_ napisał(a):
Na Wysokiej brak...


Trzeba było zabrać nowy zeszyt :mrgreen:

_________________
www.rafalraczynski.com.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL