Forum portalu turystyka-gorska.pl
http://turystyka-gorska.pl/forum/

[MATA SAMOPOMPUJĄCA] opinie, pytania
http://turystyka-gorska.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=3852
Strona 2 z 5

Autor:  jarlsg [ Cz maja 10, 2007 7:17 pm ]
Tytuł: 

dresik napisał(a):
Przykro m,i ale poduszek nie dostałem. W Katowicach w ogole brak oferty. W Tychach pozostało juz tylko kilka tych mat. A ja nabylem ten wynalazek i nie zaluje. Normalnie malyna. Polecam. Dzięki Jarlsq za cynk :wink:

OFFTOP: dlaczego wszyscy zapisuja moj nick z Q na koncu? ;) tam jest G! KONIEC OFFTOPU.
poduszkami sie nie przejmuj -- w Tychach rzekomo rozeszly sie od razu; bylem tam w pierwszy dzien oferty i juz nie bylo. natomiast mata -- Dresik potwierdzi -- pierwszej jakosci :)
jesli masz mozliwosc, to zamiesc jakies jej fotografie.

Kasia86, licze na Ciebie ;)

Autor:  Kasia86 [ Pt maja 11, 2007 7:49 am ]
Tytuł: 

HA HA ! Mam. Wczoraj nabyłam^^ Szczegół tylko że mata ma 175 a ja 180 więc mogę trochę po ziemi szurać ale może jakoś sobie poradzę ;]
Mam tylko nadzieję że się nie rozsupie bo nie wzięłam ze sklepu paraGONU :/
A poduszek w ogóle nie było, więc nawet nie wiem jak wygląda ten wynalazek... :?

Autor:  jarlsg [ Pt maja 11, 2007 8:00 am ]
Tytuł: 

Kasia86 napisał(a):
HA HA ! Mam. Wczoraj nabyłam^^ Szczegół tylko że mata ma 175 a ja 180 więc mogę trochę po ziemi szurać ale może jakoś sobie poradzę ;]
Mam tylko nadzieję że się nie rozsupie bo nie wzięłam ze sklepu paraGONU :/
A poduszek w ogóle nie było, więc nawet nie wiem jak wygląda ten wynalazek... :?

185cm sie klania -- jakos damy rade:) czym Cie karmili, dziewczyno, ze tak wyroslas?

swoja droga -- temat sklania mnie do zastanowienia sie jeszcze raz nad kondycja tego biznesu. podejrzewam, ze te wielkie firmy outdoorowe biora te maty z tej samej fabryki na tajwanie, z ktorej pochodza te tanie z marketu. calosc rozbija sie o logo. skoro firma X kupuje kurtki za niecale 500PLN, zeby sprzedawac je za 1600, to nalezy sie zastanowic na ile faktycznie jest to takie super, jak mowi sprzedawca.

Autor:  Kasia86 [ Pt maja 11, 2007 8:46 am ]
Tytuł: 

jarlsg napisał(a):
185cm sie klania -- jakos damy rade:) czym Cie karmili, dziewczyno, ze tak wyroslas?


Jedzeniem :alien: :alien: :tongue: :tongue:

jarlsg napisał(a):
swoja droga -- temat sklania mnie do zastanowienia sie jeszcze raz nad kondycja tego biznesu. podejrzewam, ze te wielkie firmy outdoorowe biora te maty z tej samej fabryki na tajwanie, z ktorej pochodza te tanie z marketu. calosc rozbija sie o logo. skoro firma X kupuje kurtki za niecale 500PLN, zeby sprzedawac je za 1600, to nalezy sie zastanowic na ile faktycznie jest to takie super, jak mowi sprzedawca.


To się nazywa MARŻA 8) a ponieważ metki dużo kosztują w naszych czasach to tak jest 8)

Autor:  jarlsg [ Pt maja 11, 2007 9:58 am ]
Tytuł: 

marża marżą -- ja to rozumiem, Ty to rozumiesz.
tylko te przyklady pokazuja ile tak naprawde kosztuje metka. skoro hurtownik czy producent sprzedaje gore XCR ponizej 500PLN, to ciekawe ile tak naprawde kosztuje wytworzenie jednej kurtki z tego materialu. ciekawym.

Autor:  Kasia86 [ Pt maja 11, 2007 11:34 am ]
Tytuł: 

No ja myślę ze koło 100-200zł, bo jednak taki materiał coś tam kosztuje. A mnie jako studenta te ceny dobijają :( :(

Chyba trochę odeszliśmy od tematu :wink:

Autor:  jarlsg [ Pt maja 11, 2007 3:46 pm ]
Tytuł: 

moj temat, to moge sobie odchodzic ;) zreszta, jak widzialem zainteresowanie i tu, i wsrod swoich znajomych, to mat w markecie juz dawno nie ma, wiec mozemy dyskutowac o czym chcemy :)

Autor:  Kasia86 [ So maja 12, 2007 7:58 am ]
Tytuł: 

Ok. Co dzisiaj jedliście na śniadanie ? :D :D
Ja jakieś ciasteczka, ale muszę poprawić czymś lepszym :P

Autor:  don [ So maja 12, 2007 8:05 am ]
Tytuł: 

jarlsg napisał(a):
ile tak naprawde kosztuje wytworzenie jednej kurtki z tego materialu.


Ja kupiłem spodnie w okolicach ( po przeliczeniu) stówy.

Autor:  madmun [ So maja 12, 2007 8:49 am ]
Tytuł: 

jarlsg napisał(a):
, to ciekawe ile tak naprawde kosztuje wytworzenie jednej kurtki z tego materialu. ciekawym.


kutrka gore prosto z fabryki kosztuje 70-150 złoty - w chinach nie kupisz ale w malesi ( nie wiem jak się pisze :)) lub tajwanie kupisz za taką cenę.

Głupi przykład znam gościa co kupuje sprzęt bokserski w chinach. Wysłał im jedna parę rękawic renomowanej firmy za 300 złoty i powiedział że chce mieć takich 300 par ze swoim logiem na wzór tamtych. swoje rękawice sprzedaje coś koło 170 zł a kupił od chinoli+koszt transportu za 20 złoty.

Autor:  jarlsg [ So maja 12, 2007 11:25 am ]
Tytuł: 

jedyna luka w masterplanie to teraz to, czy chinczycy wyprodukuja sami gore -- albo czy firma gore bedzie chciala nam sprzedac material. znane logo juz mamy w naglowku forum -- wiec moze biznes? internetowa firma outdoorowa z gore za 500PLN?:)

Autor:  madmun [ So maja 12, 2007 11:33 am ]
Tytuł: 

to jest dobre pytanie ale kiedyś był temat poruszany na innym forum. Gdy kupowałeś całą bale/rolke gore to wychodziło tanio nawet bardzo

Autor:  dexsrem [ So paź 27, 2007 10:34 pm ]
Tytuł: 

a co zrobić gdy mata samopompująca nie chce już zbytnio łapać powietrza?
macie jakieś sposoby albo inne czary na takie niechciane zjawiska?

pozdrawiam

Autor:  madmun [ So paź 27, 2007 10:38 pm ]
Tytuł: 

dmuchaj recznie :D innego wyjścia nie ma

Autor:  dexsrem [ N paź 28, 2007 9:20 am ]
Tytuł: 

a jak najlepiej, najprościej, najtaniej skleić mate ?
łatki do klejenia ogumienia rowerowego mogą być?

pozdrawiam

Autor:  jarlsg [ N paź 28, 2007 11:14 am ]
Tytuł: 

podejrzewam, ze tak.
pamietaj tylko o przeszlifowaniu miejsca, w ktore chcesz nalozyc late. fajnie tez przemyc to miejsce benzyna ekstrakcyjna. powinno sie udac.

Autor:  madmun [ N paź 28, 2007 12:16 pm ]
Tytuł: 

eeee w terenie za duzo barania sie ... kup POWET TAPE firmy henkel lub oryginalnego DUCTTAPE - trudnodostpeny w PL

Autor:  jarlsg [ N paź 28, 2007 10:49 pm ]
Tytuł: 

ok, rzadko ma sie ze soba benzyne ekstrakcyjna. czesto ma sie ze soba wodke i ona tez moze byc :)
a zestaw rowerowy nie wazy az tyle. chociaz masz racje, taka tasma jest w porzadku, bo ma wiecej zastosowan.

Autor:  madmun [ N paź 28, 2007 10:59 pm ]
Tytuł: 

kiedys widzialem goscia z rakiem przyklejnoym powertapem do buta :) <fotka>

chyba na elbrusa sie toczyl :D

Autor:  Kaytek [ Wt paź 30, 2007 7:21 pm ]
Tytuł: 

dexsrem napisał(a):
a jak najlepiej, najprościej, najtaniej skleić mate ?
łatki do klejenia ogumienia rowerowego mogą być?

Powinieneś mieć łatki w komplecie

Autor:  dexsrem [ Wt paź 30, 2007 9:30 pm ]
Tytuł: 

Kaytek napisał(a):
Powinieneś mieć łatki w komplecie


jak bym miał to bym nie pytał ;)

Autor:  Kaytek [ Wt paź 30, 2007 9:45 pm ]
Tytuł: 

Ktoś się nie bał...

Autor:  jarlsg [ Wt paź 30, 2007 9:46 pm ]
Tytuł: 

moze i w matach za 200PLN sa -- ale temat dotyczyl na poczatku mat za 35PLN :)

Autor:  Weronika27 [ Wt kwi 14, 2009 9:11 am ]
Tytuł: 

Odświeżam wątek :)

A konkretniej - korzystając z promocji 2+1 w Skalniku zamierzałam zanabyć matę samopompującą, o taką:
http://www.skalnik.pl/?p=produkt&id=1200

Kiedyś, wcześniej, chciałam kupić jakąś taką za 100 zł, ale przeczytałam gdzieś, nie pamiętam gdzie, furę opinii, że takie to do dupy są, i że tylko te z Therm-a-Rest'a są w miarę porządne. A tymczasem zaglądam tu i widzę, że wszyscy zachwycają się takimi za 35 zł z Leclerca. :) No to już nic nie rozumiem...

Może przeformuuję się tak - pytanie do tych, co jakoweś maty posiadają - jaki jest komfort spania na nich? Czy jest odczuwalna znaczna różnica w porównaniu z glebą tudzież tanią karimatą? Innymi słowy - na chłopski rozum - czy jest "mientko"? :]

Autor:  Basia Z. [ Wt kwi 14, 2009 9:21 am ]
Tytuł: 

Weronika27 napisał(a):
Czy jest odczuwalna znaczna różnica w porównaniu z glebą tudzież tanią karimatą? Innymi słowy - na chłopski rozum - czy jest "mientko"? :]


Jest mientko. Jest odczuwalna różnica.
Dopóki nie zrobi się dziura.

Miałam matę z niezłej firmy bo Wolfskina.
Używałam do czasu aż na 2-tygodniowym wyjeździe do Rumunii nie zrobiła sie w niej dziura i drugą polowę wyjazdu spałam na zdechłej macie i rozłożonych ciuchach.
Normalnie nie umiałam znaleźć dziury (przypuszczam, że nieszczelny jest wentyl)

To ja dziękuję ale już wolę karimat.

Być może ponieważ mata z linka ma dożywotnią gwarancję - to ta jest lepsza.

B.

Autor:  Kaytek [ Wt kwi 14, 2009 9:24 am ]
Tytuł: 

Nie polecam hannaha - mój podziurawił się od igliwia, teraz mamy z Yiska (czy jak mu tam) po przysłowiowe 3 dychy i nie narzekamy. Komfort - nie narzekam. Jest różnica - zwłaszcza na śniegu.

Autor:  piomic [ Wt kwi 14, 2009 9:31 am ]
Tytuł: 

Jest mientko. I mientkość można regulować przez dodmuchiwanie i spuszcznie powietrza.

Autor:  Weronika27 [ Wt kwi 14, 2009 9:34 am ]
Tytuł: 

Dzięki za odpowiedzi.

Dalej nie wiem, co zrobić ;)

Głupie pytanie, ale może ktoś ma i wie - czy taka dożywotnia gwarancja obejmuje każdą potencjalną dziurkę? ;)

EDIT:
W Jysku znalazłam takie cuś:
http://www.jysk.pl/165/388/419/4736000/a/catalog
Czy to to? :)

Autor:  Kaytek [ Wt kwi 14, 2009 9:37 am ]
Tytuł: 

Weronika27 napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi.

Dalej nie wiem, co zrobić ;)

Głupie pytanie, ale może ktoś ma i wie - czy taka dożywotnia gwarancja obejmuje każdą potencjalną dziurkę? ;)


Nie sądzę. dziurka to takie zużycie eksploatacyjne... może się przydarzyć, większość nawet ma w komplecie łatki.
I te po 30 zł które kupiłem - też miały.

Edit:
Weronika27 napisał(a):
W Jysku znalazłam takie cuś:
http://www.jysk.pl/165/388/419/4736000/a/catalog
Czy to to? Smile

firma ta sama, lecz moja jest cieńsza - nie 3 cm a może z 1,5. Wybrałem taką, bo jest o połowę mniejsza po zwinięciu. Ta z linka za to będzie wygodniejsza i lepiej izolująca od zimnego podłoża.

Autor:  Weronika27 [ Wt kwi 14, 2009 9:41 am ]
Tytuł: 

Szkoda, że na tej Jyskowej stronie nie napisali, ile toto waży. A Twoja ciężka jest?

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/