Forum portalu turystyka-gorska.pl

Dziękuję i pozdrawiam :D

Napisane: Wt cze 07, 2016 8:49 pm

Wyświetlone: 895348

Obawiam się, że nie zdążę na tą godzinę. Trzeba będzie wykombinować inny transport ;)
Dziękuję Pani za informację ;)
P.S.
Zazdroszczę pobytu w Tatrach :mrgreen: już nie mogę się doczekać, aż sam pojadę, ale najpierw SESJA ;p
Życzę Pani wielu niezapomnianych widoków ;)

Napisane: Pn maja 30, 2016 9:37 pm

Wyświetlone: 895348

Przydałby się jakiś busik o 23, ale pewnie to trochę późno. Dotychczas najpóźniej złapałem busa o 21.30

Napisane: Pn maja 30, 2016 9:36 pm

Napisane: N maja 29, 2016 10:10 pm

Wyświetlone: 895348

Witam po dłuższej przerwie ;) Nareszcie udało się ustalić termin mojego wyjazdu w Nasze Tatry. Wyruszam najprawdopodobniej 30 czerwca (ewentualnie 1 lipca). Planuję zrealizować plany, o których wspominałem trzy strony wcześniej. Mam nadzieję, że pogoda nie spłata figla Niestety nie udało mi się zorg...

Napisane: Wt sty 05, 2016 6:34 pm

Wyświetlone: 895348

Dzięki _Sokrates_ za link. Wcześniej tego nie zauważyłem.

Napisane: Wt sty 05, 2016 4:54 pm

Wyświetlone: 895348

jedrzej96 napisał(a): jestem uzależniony od sportu Też byłem uzależniony od sportu... ...a potem wprowadziłem się do akademika... hahah ;) to jak większość moich kumpli. Ja na razie jeszcze nie chcę. Nie muszę, bo mam dojazd ok. Może później na semestr, dwa, żeby "zasmakować" studenckiego...

Napisane: Wt sty 05, 2016 4:52 pm

Wyświetlone: 895348

Jedynie martwi mnie zejście z grani do Siwej Polany, bo muszę to zrobić tak do 22.30, czyli muszę zacząć schodzi z góry około 20.30. W takim czasie nie jestem wstanie dojść do Wołowca, co najwyżej na Starorobociański max. Pójdę z kamerką więc jak się uda/albo nie ( co jest bardziej prawdopodobne ) w...

Napisane: Wt sty 05, 2016 4:47 pm

Wyświetlone: 895348

Krasz zgadzam się z Tobą, że przez Rysy szanse są małe. Mój plan minimum zakłada dotarcie do Ornaku, tak jak to napisał kolega kilka postów wcześniej. Jeśli uda się dojść gdzieś dalej, np. Starorobociański Wierch to będzie mały cud ;p Natomiast jeśli mam wybierać, odpuścić sobie Rysy na rzecz odcin...

Napisane: Wt sty 05, 2016 4:36 pm

Wyświetlone: 895348

Mike Groom napisał(a): jedrzej96 napisał(a): trzeba zejść z grani Tatr Zachodnich i podejść pod nią jeszcze raz Nie trzeba,.... 8)Nie trzeba... 8) Tak jak pisałem na początku. Chcę iść po szlakach. Zastanawiam się tylko tak teoretycznie czy jest tam jakieś przejście. Od polskiej strony szlakowanego...

Napisane: Wt sty 05, 2016 2:59 pm

Wyświetlone: 895348

Planuję wybrać się w drugiej połowie lutego po sesji. Jadę żeby popatrzeć na góry bardziej z dołu ;p moje doświadczenie zimowe również jest takie średnie, dlatego poszukuję teamu. Być może namówię kolegę. Chcemy iść ostro. Np. przejść "na raz" całą Kościeliską itp. ;) Tym bardziej jak czyt...

Napisane: So sty 02, 2016 8:37 pm

Wyświetlone: 895348

No niestety, coś za coś. Dlatego trzeba jechać dwa razy. Raz jak jest śnieg, żeby podziwiać jeszcze piękniejsze widoki, drugi aby powdrapywać się na szczyty ;) Właśnie wtedy było ciepło. Nie pamiętam ile dokładnie ale ja chodziłem tylko w koszulce z długim rękawem. Ewentualnie miejscami zakładałem p...

Napisane: So sty 02, 2016 12:32 pm

Wyświetlone: 895348

Piękne zdjęcia ;) Śnieg dodaje uroku. Na Kozi pierwszy raz dostałem się dopiero w sierpniu 2015. Śniegu to wtedy już nie było xD Natomiast i tak z największą tęsknotą spoglądałem na Twoje zdjęcie Kościelca. Moja ulubiona góra. Staram się być tam każdego roku od 2009. Kilka zdjęć z maja 2015: Kozi wi...

Napisane: Cz gru 31, 2015 1:18 pm

Wyświetlone: 895348

hahaha ok ;) na początku czerwca to pewnie jeszcze trochę śniegu zaznasz. Ja byłem w tym roku 22-27 maj. Sniegu miejscami było sporo. Tylko wtedy był już taki ni w pięć, ni w dziewięć. Ani iść w rakach ani bez. Miejscami było ślisko, miejscami wpadało się prawie po kolana, a czasami się szło po taki...

Napisane: Śr gru 30, 2015 10:54 pm

Wyświetlone: 895348

e_l bo się zawstydzę ;p W takim razie jesteśmy umówieni ;) Jak zobaczysz kogoś młodego, kulturalnego to na pewno ja xD Prawdę mówiąc myślałem że wyjdzie jakieś 65-70 km. Po płaskim robiłem już 80 ale w górach... zobaczymy, trzeba stawiać sobie jakieś wyzwania. Według tego kalkulatora internetowego ...

Napisane: Śr gru 30, 2015 7:21 pm

Wyświetlone: 895348

Ja planuję wędrować do śmierci więc bez przesady xD najlepsze lata przed Tobą, kiedy idziesz i fascynuje Cię każdy widok bez wychodzenia na percie ;p Ja raz miałem przyjemność spotkać na Polanie Rusinowej z odległości ok 100m. Na szczęście było tam sporo ludzi. Misiu sam się oddalił. Nie mieszkam w ...

Napisane: Śr gru 30, 2015 7:10 pm

Dziękuję ;)

Napisane: Śr gru 30, 2015 6:00 pm

P.S.
e_l widzę że też jesteś z Poznania lub okolic ;)
Także mamy co najmniej dwuosobową reprezentację :)

Napisane: Śr gru 30, 2015 5:57 pm

Wyświetlone: 895348

e_l planuję zabrać ze sobą kamerkę sportową typu GoPro. Może nie jest ona najlepsza do nagrywania widoków górskich ale inna przeszkadzałaby w wędrówce. Jeśli się uda ( mam nadzieję że dotrę chociaż na hale Ornak) to skleję jakiś filmik i wrzucę ;) Mówię że chociaż Ornak bo to chyba punkt przełomowy...

Napisane: Śr gru 30, 2015 5:53 pm

Wyświetlone: 895348

Jeśli chodzi o trasę z Kużnic to było tak: Budzimy się rano, patrzymy na mapę gdzie by tu pójść. Chcieliśmy coś lekkiego bo następnego dnia planowaliśmy na Rysy. Przeglądamy mapki. Patrzymy Droga nad Reglami. Zaczynamy rozmawiać o tym, że wiele razy słyszeliśmy od ciotek i wujów jak w odpowiedzi na ...

Napisane: Śr gru 30, 2015 5:31 pm

Wyświetlone: 895348

Przedterminy.... nawet przeszło mi to przez myśl xD żeby w ogóle zdał to będzie dobrze :) "dalej granią po kolei" to był taki skrót myślowy. Chodziło mi oczywiście tak jak mówi e_l o odcinek omijający Łopatę, następnie przez Jarząbczy i Starorobociański ;) ale dzięki za uwagę ;) e_l wcale ...

Napisane: Śr gru 30, 2015 2:43 pm

Wyświetlone: 895348

mm74 widzę że mamy takie samo motto ;)

Napisane: Śr gru 30, 2015 2:43 pm

Wyświetlone: 895348

hahah nie, patrzyłem sobie na telefon i zapamiętałem + jak zsiadłem z rowerku i byłem na Starejrobocie to wysłałem smsy więc mogłem sprawdzić po czasu wysłania.
Chociaż gdybym biegał po górach to bym używał stopera. Kiedyś był taki pomysł ale biegi to nie dla mnie ;d nie daję rady

Napisane: Śr gru 30, 2015 2:29 pm

Wyświetlone: 895348

e_l masz rację. Też tak kombinowałem z tym terminem. Niestety wszystko zależy od tego kiedy mi się sesja skończy. Fajnie by było tak chociaż 20 czerwca pojechać. Choć z drugiej strony tak jak mówisz może być trochę więcej śniegu. Zobaczymy jak to wyjdzie. Jeśli chodzi o trasy to nie wiem która była...

Napisane: Śr gru 30, 2015 9:06 am

Wyświetlone: 895348

Mike Groom Marzyło mi się przejść granią ale niestety poza szlakami nie będę chodził a dwa że w takim terenie bym sobie nie poradził. Podejrzewam, że można tak przejść ale trzeba mieć umiejętności i domyślam się że sprzęt też byłby przydatny. Jeśli chodzi o cel takiej wyprawy to pisałem o tym już w...

Napisane: Wt gru 29, 2015 7:12 pm

ok dzięki ;)

Napisane: Wt gru 29, 2015 6:25 pm

Wyświetlone: 895348

hahah Mike Groom tak ostro nie pójdę to ma być spacerek rozrywkowy a nie wyczyn ;p wiedziałem że mi się oberwie za ten Wołowiec W DOLINIE ale pisząc na szybko nie wiedziałem jak to inaczej określić ;p także rozwiewając wątpliwości doba to 24 h. Ja chciałbym przejść od wschodu do zachodu słońca, dlat...

Napisane: Wt gru 29, 2015 12:02 pm

Wrócę do domu około 18 to wtedy opiszę bo z telefonu ciężko się pisze xD
chodzi o Wołowiec w Dolinie Chochołowskiej ;)

Napisane: Wt gru 29, 2015 9:43 am

P.S.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to przedstawię szczegóły przebiegu trasy.

Napisane: Wt gru 29, 2015 9:42 am

Wyświetlone: 895348

Witam ;) Jestem nowy na forum. Nadszedł czas świąt, przerwa w codziennych obowiązkach. W wolnym czasie powróciłem oczywiście myślami w nasze piękne Tatry. Od razu wybiegłem w przyszłość i postanowiłem zaplanować już letni wyjazd do Zakopanego. Planuje wyjazd na przełomie czerwca/lipca. Tak więc prze...