Forum portalu turystyka-gorska.pl

Napisane: Cz wrz 24, 2009 9:48 am

Odpowiedzi: 62
Wyświetlone: 15171

najbardziej odludny jakim mnie się zdarzyło iść, to chyba droga nad Reglami od Kościeliskiej do Chochołowskiej. ludzi prawie wcale, dookoła tylko las, a jak zobaczyliśmy nieopodal nas jelenia, to ja już potem nie robiłam nic innego, tylko rozglądałam się, czy gdzieś w podobnej od nas odległości nie ...

Napisane: Cz wrz 17, 2009 7:23 pm

Wyświetlone: 17429

co do Koziego Wierchu - wejść i wrócić tym samym szlakiem? właśnie tak mi się kojarzy, że kiedyś jakiś mężczyzna tam się zabił i wszyscy się dziwili, bo to ponoć prosty szlak. wprawdzie na razie się w góry nie wybieram, ale pomarzyć i porobić plany zawsze można :) wracając jeszcze do Kościelca. ze Ś...

Napisane: Śr wrz 16, 2009 12:53 pm

Wyświetlone: 712331

a tak do tematu rozmowy: w tym roku w Kuźnicach pewien pan na oko pięćdziesięcioparoletni poprosił nas o możliwość zerknięcia na mapę. sprawdzał kolor szlaku przez Boczań. i jemu i nam coś się pokićkało i ruszyliśmy na Jaworzynkę, więc wróciliśmy się razem, potem, jak to bywa, wielokrotnie mijaliśmy...

Napisane: Śr wrz 16, 2009 12:41 pm

kilerus napisał(a):
VespaSwoją drogą to w tym roku też widziałem na Krupówkach panie z kijkami. Prześmiesznie to wygląda. :mrgreen:

ja na Pęksowym Brzyzku. na Krupówkach to już prawie norma chyba.

Dział: Tatry   Wątek: Tatry - a syf po turystach.

Napisane: Śr wrz 16, 2009 11:42 am

Odpowiedzi: 58
Wyświetlone: 11166

powinno być więcej opcji w ankiecie. coś w stylu: patrzę karcącym wzrokiem, albo: ostentacyjnie mówię bardzo głośno "ależ tu dużo śmieci, jakie brudasy z niektórych turystów" itp. :P osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze zwrócić nikomu uwagi. no,poza dziećmi, którymi opiekowałam się na kol...

Napisane: Śr wrz 16, 2009 11:17 am

Vespa napisał(a):
Fakt że na asfalcie do Moka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fa ... df24d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a38 ... d0436.html

powrót z Moka asfaltem, gdy padał spory deszcz. dowód na to, że można wracać w skarpetach. a nawet boso ;).

Napisane: Śr wrz 16, 2009 11:00 am

Wyświetlone: 17429

no to jak na pierwszy raz to fajno ;) jak będziesz się wybierał na Świnicę, to też radzę pójść o takiej porze, żeby nie było tłumów. ja szłam w sierpniu około godziny 13 (plan był taki, żeby dotrzeć do Kuźnic bardzo wcześnie i wjechać na Kasprowy, ale wynikły pewne komplikacje, w Kuźnicach byliśmy j...

Napisane: Śr wrz 16, 2009 10:39 am

Wyświetlone: 712331

balerin na szlakach uświadczyć można każdorazowo bez liku, ale z tymi konkretnymi zielonymi, o których pisała autorka (autor? nie pamiętam) posta chodziło chyba głównie o to, że była do nich założona gruba skarpeta, jak na prawdziwego górołaza przystało ;) wnioskować stąd można, że istota, która por...

Napisane: Pt sie 28, 2009 10:15 am

Wyświetlone: 17429

z takich rozgrzewkowych (w stylu "całą noc jechałem pociągiem, ale pasowałoby gdzieś pójść") : mozna i iść na Skrajny Granat i przejść się Orlą Percią na Krzyżne :lol: Nocleg oczywiscie na glebie w Pięciu Stawach. ------ jeśli jest piękna pogoda i nie chce się jej marnować. można wszystko...

Napisane: Pt sie 28, 2009 10:00 am

Wyświetlone: 17429

z takich rozgrzewkowych (w stylu "całą noc jechałem pociągiem, ale pasowałoby gdzieś pójść") : Sarnia Skała (można zacząć w Dol. Strążyskiej, zahaczyć o wodospad Siklawica, a z Sarniej zejść Doliną Białego - ja tak szłam ostatnio i myślę, że to fajnie ułożenie); Nosal; Rusinowa Polana - mu...

Dział: Tatry   Wątek: Zakopane - knajpy, bary, kawiarnie itp.

Napisane: Pt sie 28, 2009 9:40 am

Odpowiedzi: 660
Wyświetlone: 303271

co do Pstrąga Górskiego, to ja mam jakieś gorsze doświadczenia. my w ubiegłym roku za dwie ryby, dwie porcje frytek, jedną porcję surówki i dwa kompoty (nie mylić z sokiem) zapłaciliśmy 67 zł. ja nie wiem, czy oni nam wcisnęli jakieś wyjątkowo wielkie te pstrągi (bo tam cena zależy od wagi), ale wyg...

Dział: Tatry   Wątek: yeti

Napisane: Cz sie 27, 2009 7:45 pm

Odpowiedzi: 39
Wyświetlone: 8542

w każdym wypadku dzisiaj napisali (no znowu babcia, no ;) ), że Zakopane przeżywa oblężenie, a zakopianka jest zakorkowana z powodu jegomościa Yetiego właśnie, a nie przypadkiem z jakiegoś innego, że są jeszcze wakacje, czy coś. wszyscy jadą w Tatry wyłącznie po to, ażeby zobaczyć stwora i zarobić n...

Dział: Tatry   Wątek: yeti

Tytuł: yeti
Napisane: Śr sie 26, 2009 10:12 pm

Odpowiedzi: 39
Wyświetlone: 8542

podejrzewam, że nikt tu regularnie super expressu nie czyta (ja też nie, babcia mi dziś pod nos podsunęła, żeby nie było ;) ), a że mnie to hmm rozbawiło, zaciekawiło, czy co tam jeszcze, to się podzielę, skoro już tu jestem ;) http://www.se.pl/wydarzenia/ciekawostki/widziaem-yeti-w-tatrach_107675.h...

Dział: Tatry   Wątek: Kościelec - góra strachu

Napisane: Śr sie 26, 2009 10:04 pm

Odpowiedzi: 85
Wyświetlone: 22587

ejjj, nowa jestem, nie nabijać się ze mnie :tongue:
może jakiś okres ochronny czy coś ;)

Dział: Tatry   Wątek: Kościelec - góra strachu

Napisane: Śr sie 26, 2009 9:57 pm

Odpowiedzi: 85
Wyświetlone: 22587

witam:) swego czasu, a było tego czasu trochę, bo na tę górkę zbierałam się bez mała trzy lata (tak jakoś wychodziło) przeczytałam bodaj wszystkie opisy tego szlaku jakie tylko znalazłam w necie. rok temu przeszłam bezproblemowo przez Szpiglas, to i rozochociłam się jeszcze bardziej na ten Kościelec...