Forum portalu turystyka-gorska.pl

Napisane: Wt lut 07, 2012 11:39 pm

Odpowiedzi: 30
Wyświetlone: 4549

niesamowite zdjęcia, zima w górach to coś przecudownego

Dział: Relacje   Wątek: Góry Sowie na zimowo

Napisane: Cz lut 02, 2012 8:57 pm

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 534

heh, no jak dla mnie to śniegu było sporo, bo u mnie w Świdnicy w ciągu tej zimy było może z 10 cm przez jeden dzień ;)

Napisane: Cz lut 02, 2012 8:41 pm

Wyświetlone: 3958

Joutunheimen II Ze schroniska Spitterstulen ruszyliśmy w stronę schroniska Glitterheim, zaraz za doliną gdzie znajdowało się pierwsze schronisko było ostre podejście w górę, ale które na szczęście nie trwało zbyt długo. http://www.karpacz-szklarska.pl/foto/fora/norwegia/4/0.JPG (foto.1 Dolina w któ...

Dział: Relacje   Wątek: Góry Sowie na zimowo

Napisane: Cz lut 02, 2012 5:45 pm

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 534

Witajcie :) Zamieszczam fotki z dzisiejszej, niedługiej wycieczki w Góry Sowie. Początek trasy mieliśmy w wiosce Bojanice pod Świdnicą, gdzie leśną drogą (nie ma tu akurat szlaku) weszliśmy w las i pod górę. O ile w Świdnicy śniegu praktycznie nie ma, to tam, na pierwszym stoku gór, leży już śnieg, ...

Dział: Relacje   Wątek: Szrenica zimą

Napisane: N sty 29, 2012 1:16 am

Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 1331

bardzo ciekawy opis i fotki. A czy mógłbyś powiedzieć tak ogolnie, bo na końcu napisałeś, że nie możesz powiedzieć aby trasa była trudna - czyli więc nie było żadnych większych niebezpieczeństw na całej trasie? Planuję ze znajomymi podobną wyprawę i to w zasadzie nawet identycznie wiodącą trasą jak ...

Napisane: N sty 15, 2012 1:16 am

Wyświetlone: 3958

Świetna sprawa, podziwiam za ruszenie tyłka, odwagę i zrobienie rzeczy, którą będzie się pamiętało do końca życia ;) Najważniejsze, że wróciliście cało i udowodniliście, że można takie podróże odbywać bardzo mały kosztem. Ja osobiście jeszcze dorzuciłbym jazdę rowerem zamiast stopa i pełnia szczęśc...

Napisane: So sty 14, 2012 6:04 pm

Wyświetlone: 3958

mielismy nawet pomysl aby jechac do Lom po kilka zgrzewek coli (puszka kolo 8 zl) i wchodzic na Galdhoppingen i tam sprzedawac cole za 20 zl :D ciekawe czy by to wypaliło i czy tak w ogole mozna robic :D

Napisane: So sty 14, 2012 2:58 pm

Wyświetlone: 3958

Jotuheimen http://www.karpacz-szklarska.pl/foto/fora/norwegia/3/1.jpg (fot.1 Po drodze do Lom) Droga do Lom z Geirangera to było coś! Widoki jak z serialu "przystanek alaska", wielkie przestrzenie, wielkie góry i lasy lasy i jeszcze raz lasy iglaste, żadnej miejscowości (czasem campingi) ...

Napisane: So sty 14, 2012 1:10 pm

_Sokrates_ napisał(a):
Szkoda, że na Dalsnibbie trafiliście chmury bo widok z tego miejsca w każdym kierunku zapiera dech w piersiach. Chociaż trzeba przyznać, że te chmury też rozwalają system ;)

być może, choć nigdy wcześniej nie widzieliśmy takiego morza chmur pod nami więc ten widok był równie świetny dla nas :)

Napisane: So sty 14, 2012 1:07 pm

Wyświetlone: 3958

najlepszy będzie trzeci odcinek, czyli Jotuheimen i moje ulubione fotki znad jeziora Gjende :) co trochę do nich wracam i nie mogę się napatrzeć :)

Napisane: Cz sty 12, 2012 5:42 pm

Wyświetlone: 3958

odcinek drugi;) Selje - Geiranger Płynąc express boatem wpadła w nasze ręce broszurka z małą mapą tego regionu i spostrzegliśmy coś co nam umknęło pomimo bardzo długich przygotowywań - płyneliśmy do selje, a jednak główna droga w tej okolicy leciała do wcześniejszej miejscowości na trasie łodzi (i w...

Dział: Relacje   Wątek: Błędne Skały/Szczeliniec - jesienne widoki

Napisane: Śr sty 11, 2012 12:13 pm

Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 2739

z 5 lat temu byłam na Szczelińcu też jesienią, jednak mgła to było takie mleko, że ze szczytu kompletnie nic nie było widać;) a szkoda, bo jak widzę widoki piękne były :)

Dział: Relacje   Wątek: Zima w Karkonoszach, czyli atak na Śnieżkę 6-7 styczeń 2012r

Napisane: Śr sty 11, 2012 12:09 pm

Odpowiedzi: 15
Wyświetlone: 3100

wow, świetna wyprawa, podziwiam :) na początku lutego też wybieram się w góry, ale jeszcze nie wiem czy w Karkonosze czy Rudawy Janowickie. Jak warunki będą trudne to raczej na pewno w Rudawy :)

Napisane: Śr sty 11, 2012 12:04 am

Wyświetlone: 3958

no na mnie Bergen nie zrobiło takiego wielkiego wrażenia, owszem było bardzo ładne, ale przeszkadzał mi taki marazm tam panujący, takie spowolnienie :) Z miast które na mnie największe wrażenie zrobiły to chyba Praga i Berlin :) a to z pewnością różnica w stosunku do Bergen, ale też w wielu miejscac...

Napisane: Wt sty 10, 2012 10:10 pm

Wyświetlone: 3958

Witacje :) W tym wątku, przedstawię w wielu postach naszą (moją i mojej dziewczyny) wyprawę po Norwegii i trochę Szwecji, która miała miejsce od 19 lipca do 23 sierpnia 2011. Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie tutaj lub na priv, bo wiemy, że planując podobną wyprawę takie info jest bardzo cenn...

Dział: Relacje   Wątek: listopadowe karkonosze

Napisane: Cz lis 17, 2011 12:12 am

Odpowiedzi: 14460
Wyświetlone: 2655000

świetny klimat na tych zdjęciach

Napisane: Śr lis 16, 2011 11:58 am

rudapsycholozka napisał(a):
toż to czyste burżujstwo... :P

Też tak na początku myśleliśmy, ale 25 zł/os za saunę i basen do woli, w ciągu 5 h, to chyba dobra cena :D no i niestety to była jedyna miła niespodzianka jeśli chodzi o ceny w Norwegii...

Napisane: Śr lis 16, 2011 11:55 am

Wyświetlone: 2958

Masz może gdzieś więcej zdjęć i możesz napisać jakie ciekawe szczyty jeszcze zdobyliście? Byliście może na Glittertind? Nie zdobyliśmy niestety żadnego innego szczytu, ponieważ mieliśmy dość ograniczony czas na przejście odcinka od Spiterstulen do Gjendesheim, a najbardziej nam zależało na Galdhopi...

Napisane: Śr lis 16, 2011 12:49 am

Wyświetlone: 2958

W końcu udało nam się spędzić wakacje w wymarzonej Norwegii, wyprawa trwała miesiąc, połowę lipca i połowę sierpnia. Poruszaliśmy się autostopem i zazwyczaj spaliśmy pod namiotem. Zaprezentuję zdjęcia tylko z tej górskiej części wyprawy, która trwała ok. dwóch tygodni. Resztę czasu przebywaliśmy w m...

Dział: Góry i turystyka   Wątek: Karpacz i Szklarska Poręba

Napisane: Wt lis 15, 2011 11:46 pm

Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 1210

W Szklarskiej polecam schronisko Szarotka, 25 zł od głowy, warunki jak na taką cenę baaardzo przyzwoite. No i nie tak daleko do centrum. Jak byliśmy w Karpaczu to spaliśmy w Kostrzycy, też tanio, no ale bez auta to chyba nie byłoby łatwo. A co do miejsc wartych zobaczenia to polecam link w moim podp...