Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz gru 03, 2020 11:44 pm

Strefa czasowa: UTC + 1


Znalezione wyniki: 112
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Tatry   Wątek: Tatry - wypadki i zdarzenia w Tatrach

Napisane: Wt lut 27, 2007 3:53 pm 

Odpowiedzi: 6760
Wyświetlone: 1602954


Trojka radiowa wlasnie potwiedzila ze znaleziono 2 iala ponizej Swinicy

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Wt lut 27, 2007 6:07 am 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


ok no to sluchajcie... koszta- naszywka 5 PLN... Przesylka 2 PLN Jak ktos bierze dwie to wiadomo ze zamiast 7 PLN zaplaci 12 PLN :D proste wysylacie kase na numer konta, ktory wysylam na PM w tytule podajecie nick i licze sztuk w adresie nadawcy wpisujcie swoj adres :D potrzebuje na poczatek dostac ...

 Dział: Sprzęt   Wątek: [BUTY] - opinie, pytania o butach

Napisane: N lut 25, 2007 11:22 am 

Odpowiedzi: 4363
Wyświetlone: 1260041


taki na nich vibram, ze nawet nazwy nie widac tylko zolty znaczek ... cos mi sie zdaje ze nie do konca oryginalne obuwie...

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: So lut 24, 2007 9:24 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


nie baczac na rozwazania moralne etc. wpisuje liste chetnych osob ja :D X 2 AvantaR 1 Hubert 2 jakaja 1 Anetka 2 Andzia 2 fejsu 1 agnes:) 2 Justka 2 Majster Bieda ;) 1 sachem 2 suma= 18 --- Olka 1 (?) maniek 1 (?) czy Wasza dwojka okresli czy chce i ile naszywek? wzor od producenta: http://images21....

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Pt lut 23, 2007 10:15 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


dotychczas przy naszywkach uzywalem wysokiej jakosci plikow - nawet 1024 X 768 pikseli

mysle ze nie bedzie jakichs wielkich problemow z tego powodu

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Pt lut 23, 2007 10:05 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


kurcze ta wersje mam... coz- nie mam nic lepszego! :D trudno- pogadam z wykonawca

 Dział: Relacje   Wątek: Widmo, albo kościół na Hali Kamińskiego

Napisane: Pt lut 23, 2007 10:01 pm 

Odpowiedzi: 15
Wyświetlone: 9697


relacja swietna... przezycia nieciekawe...
nie zazdroszcze sytuacji!

ciesze sie ze nie skonczylo sie zle

 Dział: Tatry   Wątek: Wołowiec

Napisane: Cz lut 22, 2007 10:40 pm 

Odpowiedzi: 14
Wyświetlone: 6396


jak mialem 7 lat to byl moj pierwszy powazny (w sensie wiecej niz wycieczki jedno-, dwu- dniowe z matka - nauczycielka w szkole sredniej, wiec jezdzilem z 18-letnimi bykami) wypad w Tatry - 2 tygodnie pamietam z tego okresu ze zaliczylismy kasprowy- i obylo sie bez narzekan (ale nie obylo sie bez ob...

 Dział: Tatry   Wątek: Wielka Encyklopedia Tatrzańska online

 Tytuł: WHP Paryski WET
Napisane: Cz lut 22, 2007 9:40 pm 

Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 3727


w sumie fajna stronka- sie zaczytuje... mile te propozycje tras :D znajde cos akurat dla mojej kobiety na rozchodzenie w tym sezonie

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Cz lut 22, 2007 9:39 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


jeszcze raz- jak ktos ma kontakt z adminem to niech poprosi go ladnie o ten wzor logo- w sumie im wczesniej to sie zalatwi tym szybciej beda naszywki ;D

 Dział: Tatry   Wątek: Zjawiska w Tatrach

Napisane: Śr lut 21, 2007 10:07 pm 

Odpowiedzi: 154
Wyświetlone: 53032


moze nie w tatrach...ale 2 lata temu na Babiej, na szczycie rozkoszowalismy sie z kumplem kawa i obserwowalismy chmury (mgla?)... nagle zaczela sie zblizac- jak niepowstrzymana fala... w pewnym momencie dotarla do nas- niesamowite przezycie- najpierw pojedyncze "platy" bialego rozchodza si...

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Śr lut 21, 2007 8:55 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


wiesz co- najpierw chcialbym uzyskac od admina logo do wzoru... napisalem pare dni temu ale odpowiedzi nie dostalem. jak tylko pojawi sie logo- zrobie zamowienie... wylicze koszt i dam znac Wam o numerze mojego konta bankowego :D i w tytule rzeczywiscie bedzie potrzebny adres + ilosc naszywek... ale...

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Śr lut 21, 2007 5:15 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


no to robilbym zamowienie... ale potrzebuje dobrej jakosci logo forum! kto moze takowe mi dostarczyc... ?

 Dział: Sprzęt   Wątek: [KIJKI TREKKINGOWE] pytania, opinie

Napisane: Pn lut 19, 2007 8:11 pm 

Odpowiedzi: 1056
Wyświetlone: 353844


jestem na etapie kupienia kijow ... co sadzicie o firmie Masters ? NGT.pl calkiem niezle opisuje ich produkty: http://ngt.pl/forum/?p=readTopic&nr=1271 dodatkowo znalazlem aukcje na allegro: http://allegro.pl/item164629057_kije_trekkingowe_masters_black_wolf_40zl_taniej_.html http://allegro.pl/i...

 Dział: Sprzęt   Wątek: Masters kijki

Napisane: Pn lut 19, 2007 5:53 pm 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 1979


znam opcje szukaj... ale chodzilo mi konkretnie o modele tej firmy... nie tylko te domniemane z allegro ale o wszystkie

 Dział: Sprzęt   Wątek: Masters kijki

 Tytuł: Masters kijki
Napisane: Pn lut 19, 2007 5:41 pm 

Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 1979


jestem na etapie kupienia kijow ... co sadzicie o firmie Masters ? NGT.pl calkiem niezle opisuje ich produkty: http://ngt.pl/forum/?p=readTopic&nr=1271 dodatkowo znalazlem aukcje na allegro: http://allegro.pl/item164629057_kije_trekkingowe_masters_black_wolf_40zl_taniej_.html http://allegro.pl/i...

 Dział: Sprzęt   Wątek: Buff

Napisane: So lut 17, 2007 9:44 pm 

Odpowiedzi: 24
Wyświetlone: 11743


zajawilem sie na ten bajer... nie spotkal ktos tego w krakowie, czy musze jechac do zakopca albo przez internet kupic?

 Dział: Tatry   Wątek: rady dla SINGLI

Napisane: So lut 17, 2007 10:09 am 

Odpowiedzi: 234
Wyświetlone: 83427


browar wystarczy zeby mnie namowic na wypad w gory :D

 Dział: Tatry   Wątek: rady dla SINGLI

Napisane: So lut 17, 2007 9:18 am 

Odpowiedzi: 234
Wyświetlone: 83427


no to czasem trzeba napisac po prostu do kogos z forum z krakowa :D

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Pt lut 16, 2007 9:05 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


no to leca wykonane juz przez ta firme naszywki... jakosc naprawde ok!
Obrazek

jak ktos sie jeszze zdecyduje to bede niedlugo pisal co i jak ;D znaczy sie w nastepnym tygodniu kolo srody zbierzemy chetnych
pozdrawiam

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Pt lut 16, 2007 4:44 pm 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


fotka naszywek wykonanych przez ta firme pojawi sie dzis wieczorem lub jutro w godzinach przedpoludniowych

 Dział: Sprzęt   Wątek: Quechua

Napisane: Cz lut 15, 2007 3:28 pm 

Odpowiedzi: 144
Wyświetlone: 146812


moja dziewczyna ma bluze polarowa tej firmy... i w ten weekend kupie chyba taka sama!

 Dział: Organizacyjne   Wątek: Naszywki

Napisane: Wt lut 13, 2007 7:53 am 

Odpowiedzi: 610
Wyświetlone: 260516


logo, z gornego lewego rogu wymiary - jakie chcecie. proponuje ok 8x8 cm lub 6,5x6,5 cm czarne logo na bialym tle z szarymi i granatowymi akcentami (jak w logo) nie mam mozliwosci prezentowania wykonania, ale (jak padla zapowiedz w innym temacie) mam sprawdzona osobe, ktora robila mi naszywki Turbo ...

 Dział: Relacje   Wątek: Siedem dni i sześć nocy z widokiem na ...

Napisane: Pn lut 12, 2007 3:15 pm 

Odpowiedzi: 26
Wyświetlone: 12292


moze sie wybiore za rok na takie szkolenie... kto wie...

 Dział: Relacje   Wątek: Kościelec 10.02--->relacja+DODANE FOTKI!!!!

Napisane: Pn lut 12, 2007 2:49 pm 

Odpowiedzi: 82
Wyświetlone: 30084


szacunek Panowie

 Dział: Tatry   Wątek: >>PYTANIA OGÓLNE O SZLAKI, TRUDNOŚCI, WYCIECZKI<< - zadaj tu

Napisane: Pn lut 12, 2007 2:41 pm 

Odpowiedzi: 17936
Wyświetlone: 2636102


Elfka napisał(a):
Czy nad Staw Smreczyński można podejść?


mozna, sprawdzalem- szlak stale przecierany (popularny) i zajmuje czasu tyle ile wg. mapy w lecie

 Dział: Góry i turystyka   Wątek: Ile czasu rocznie spędzacie w górach?

Napisane: Pn lut 12, 2007 2:34 pm 

Odpowiedzi: 101
Wyświetlone: 39753


zalezy od roku... sredniu po zsumowaniu weekendow i jakichs wypadow przy okazji to wyjda ze 3 tygodnie

 Dział: Tatry   Wątek: Grzes zima

Napisane: Pn lut 12, 2007 6:37 am 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 4765


znajoma zrobila w tamtym tygodniu Grzesia... zapytam jak sie idzie zima

 Dział: Góry wyższe i najwyższe   Wątek: Trzech polskich alpinistów zginęło na Matterhornie

Napisane: N lut 11, 2007 10:27 am 

Odpowiedzi: 65
Wyświetlone: 32234


niestety tak bywa przy tym sporcie- czasem nie z twojej winy, mozesz stracic zycie.

co do stachy najblizszych to zawsze przed wyjazdem w jakiekolwiek gory matula powtarza mi po pare razy zebym nie szalal za bardoz i jakby co sie wycofal. choc doskonale wie, ze wiem o tym

 Dział: Sprzęt   Wątek: [BUTY] - opinie, pytania o butach

Napisane: So lut 10, 2007 1:08 pm 

Odpowiedzi: 4363
Wyświetlone: 1260041


ja bym sie zdecydowal jednak na kwiaty :D wyjdzie taniej
EOT
Sortuj wg:  
Strona 3 z 4 [ Znalezione wyniki: 112 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL