Nie miałem takich doświadczeń ale jak chcesz coś gotowego do naprawy to zajrzyj tu:
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/id/428?context=0
Na forum Beskidzkiej Grupy GOPR znalazłem coś takiego:
Cytuj:
Reklamacje (rozdarłem kurtkę na ramieniu i wydaje mi się ze przemaka) bardzo miłe doswiadczenia; zachodze kiedys w wiadomym celu do sklepu(kupiłem ja gdzie indziej ) niemam zadnego paragonu i rachuje szanse na wywalczenie czegoś pozytywnego
Pan z uśmiechem pyta co jest grane po czym oferuje mi tzw. usługę klienta ma to kosztować 50 PLN i załatwić sprawę mowie oki
Przychodzę w umówionym terminie (po 8 dniach) kurtka już czeka jest czysta naprawiona zaimpregnowana i wygląda jak nowa pytam jak z płatnością gostek się uśmiecha i mówi ze ponieważ to był markowy produkt z Gore ten Texu to naprawa była za darmo.
Post jest z przed dwóch lat ale może nadal tak jest. Więc może spróbuj czegoś się dowiedzieć w sklepie w którym kupiłeś kurtkę.
Pozdrawiam
Tomek