Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz kwi 18, 2024 6:24 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt mar 29, 2019 11:57 am 
Nowy

Dołączył(a): Pt mar 29, 2019 11:49 am
Posty: 1
Witam ! Jestem studentką III roku kierunku Zarządzanie hotelarstwem, turystyką i gastronomią. Do swojej pracy dyplomowej przeprowadzam badania na temat turystyki górskiej. Ankieta jest anonimowa. Wyniki będą przedstawione tylko do badań własnych. Z uprzejmą prośbą proszę o wypełnienie krótkiej ankiety. Dziękuję za poświęcony czas ;)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... =0&c=0&w=1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 02, 2019 6:49 am 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Pn sie 20, 2012 9:47 pm
Posty: 2380
Lokalizacja: Kraków
Tak źle skomponowanej ankiety w życiu nie widziałem. Pytanie nr 13 niszczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 02, 2019 3:00 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Cz gru 15, 2016 11:53 am
Posty: 439
Lokalizacja: Łódź
Pan Maciek napisał(a):
Tak źle skomponowanej ankiety w życiu nie widziałem. Pytanie nr 13 niszczy.

Wysłałem. Ale rzeczywiście ankieta słabo skomponowana.Pytanie 13 jest oczywiste !! Wybieram najczęściej czerwony bo najtrudniejszy :mrgreen: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 02, 2019 7:07 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 12, 2011 7:46 am
Posty: 2174
poległem na pytaniach: 3,4,5
gdyż:
- jeżdżę w góry częściej niż 2 razy w roku
- jeżdżę niezależnie od pory roku
- najczęściej są to 1 dniowe wycieczki

ankieta nie przewiduje takiego uprawiania turystyki... czyli jestem odmieńcem

_________________
SPROCKET
viewtopic.php?f=11&t=17068


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 02, 2019 7:27 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 09, 2005 8:09 pm