Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest So cze 22, 2024 12:03 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt sie 11, 2009 8:54 am 
Swój
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 10, 2009 3:55 pm
Posty: 43
Lokalizacja: górny śląsk
Witam Serdecznie wszystkich miłośników tych mniej i bardziej ekstremalnych wypraw :D To mój pierwszy post na tym forum więc mam pewna tremę. :wink:

Może na początek troszkę o sobie. Nazywam się Mariusz, mam 35 lat i pracuję jako Policjant (dzielnicowy) :D W góry jeżdżę praktycznie od 4 roku życia, a mój pierwszy szczyt to Trzy Korony w Pieninach. Przez kilka lat miałem przerwę w jeżdżeniu w góry, jednakże od 4 lat za namową ojca i przyjaciół powróciłem do wspaniałego hobby jakim jest turystyka górska.