Forum portalu turystyka-gorska.pl http://turystyka-gorska.pl/ |
|
Zimowe ośmiotysięczniki http://turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?f=13&t=12678 |
Strona 4 z 109 |
Autor: | Pawel_Orel [ Cz mar 08, 2012 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
Yanas napisał: Cytuj: Dziwne,że Txicon ma połączenie z BC/światem, a Goesch nie..
Więc może jednak bateria? Oby... |
Autor: | semow [ Cz mar 08, 2012 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
MichaelaZzZz napisał(a): Semow... niby masz racje. Ale kto pamięta srebrnych medalistów? Popatrz na to z perspektywy dokonań Polaków w ostatnich -nastu latach - trzeba przyznać że nawet jeżeli by weszli parę godzin po Austriakach to będzie to ogromny sukces. Można nawet powiedzieć że niespodziewany. ale nie ma co gdybać - najważniejsze żeby bezpiecznie zeszli Cytuj: Dziwne,że Txicon ma połączenie z BC/światem, a Goeschl nie..
Txikon ma generalnie bardzo dobre zaplecze łącznościowe, widać inne podejście do tego tematu |
Autor: | Yanas [ Cz mar 08, 2012 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
Niechęć w używaniu SPOT-a raczej nie wynika z jego ceny.. W sumie to dziwne, że tak minimalna liczba himalaistów go używa. |
Autor: | semow [ Cz mar 08, 2012 10:03 pm ] |
Tytuł: | |
mieliśmy brać SPOTa w Pamir, ale jestem przekonany do końca do tej idei - jak coś wysiądzie (baterie, elektronika, zgubisz, ukradną) to rodzina, obserwujący dostaną mylne sygnały i może się zrobić niezły bajzel. Oczywiście w warunkach samego wejścia na szczyt problemy są trochę inne... ale mimo wszystko to kolejny gadżet który może sprawić problem - tak z mojego punktu widzenia |
Autor: | trekker [ Cz mar 08, 2012 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
marchew napisał(a): Na zimowym Cho Oyu Kukuczka wszedł na szczyt kilka dni po pierwszym zespole (Berbeka, Pawlikowski) i też uznaje mu się to jako pierwsze wejście
No jednak nie. Pierwsze wejście zimowe należy tylko i wyłącznie do Berbeki i Pawlikowskiego. |
Autor: | Pawel_Orel [ Cz mar 08, 2012 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
http://alextxikon.racetracker.es/ 22:40 - Alex wyszedł przed namiot. Normalnie relacja live . |
Autor: | Pawel_Orel [ Pt mar 09, 2012 7:27 am ] |
Tytuł: | |
Na razie wciąż brak jakichkolwiek wiadomości z GI. Jedynie na Racetrackerze widać że Alex Txikon schodzi (wczoraj donosił o problemach z oczami): http://alextxikon.racetracker.es/ Nie wiadomo czy schodzi sam czy z Tamarą Styś. Nie ma także, póki co, wieści od polskiej wyprawy ani od ekipy Gerfrieda Goeschla która wczoraj rano wyszła w kierunku szczytu. EDIT: Trasa Txikona wygląda jakby się zgubił . EDIT2: Albo idzie w kierunku wierzchołka ok. 7100m na południe od siodła na którym nocowali z Tamarą, by spróbować zobaczyć co z ekipą Goeschla (?). |
Autor: | Thoms [ Pt mar 09, 2012 8:25 am ] |
Tytuł: | |
WIELKI SUKCES POLSKICH HIMALAISTÓW – GASHERBRUM I (8068 m n.p.m.) PO RAZ PIERWSZY ZDOBYTY ZIMĄ. 09.03.2012. godzina 10:40 czasu lokalnego WIELKI SUKCES POLSKICH HIMALAISTÓW – GASHERBRUM I (8068 m n.p.m.) PO RAZ PIERWSZY ZDOBYTY ZIMĄ. https://www.facebook.com/notes/polski-h ... 4680145492 |
Autor: | semow [ Pt mar 09, 2012 8:38 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...chłopcy bardzo szybko schodzą do trójki - 10 min. temu otrzymaliśmy SMS-a, że Adam już widzi namiot C3
|
Autor: | Rohu [ Pt mar 09, 2012 8:51 am ] |
Tytuł: | |
WOW Nadal nie mogę uwierzyć. A jednak się udało. Gratulacje dla zdobywców. Ciekawe jak sobie poradzi drugi zespół. |
Autor: | Yanas [ Pt mar 09, 2012 9:05 am ] |
Tytuł: | |
Rewelacja!Czyżby nowy dream team polskiego himalaizmu??Adam Bielecki zaczął niebywale mocnym uderzeniem! Martwi tylko brak newsów od 24h z ekipy Goeschla i dziwne tracki Txicona.. |
Autor: | Jacek [ Pt mar 09, 2012 9:11 am ] |
Tytuł: | |
Hura! Pięknie! Teraz bezpiecznie w dół. |
Autor: | Yanas [ Pt mar 09, 2012 9:34 am ] |
Tytuł: | |
Najprawdopodobniej ekipa Goeschla jest jeszcze pod szczytem na nowej drodze - nasi widzieli ich namiot z wierzchołka! |
Autor: | Kaytek [ Pt mar 09, 2012 9:42 am ] |
Tytuł: | |
Dusili, dusili i poszło!!! Zajebiście!!! |
Autor: | MichaelaZzZz [ Pt mar 09, 2012 9:48 am ] |
Tytuł: | |
No i zgodnie z życzeniami austriacy złapali "kibla":D a SUKCES OGROMNY!! Szacun dla chłopaków! Za rok zimowe K2:Di Polska wraca do lat świetności:D |
Autor: | grubyilysy [ Pt mar 09, 2012 10:00 am ] |
Tytuł: | |
Gratulacje! Ciekawy komentarz tej strony: Od strony południowej do szczytu zbliża się trzyosobowy zespół innej, międzynarodowej wyprawy w składzie: Gerfried Goeschl (Austria), Cedric Hahlen (Szwajcaria) oraz Nissar Sadpara (Pakistan). Planują oni wejście na szczyt w godzinach popołudniowych. Jeżeli zdobędą szczyt prawo do miana pierwszych zimowych zdobywców będzie się należało całej piątce. Byłoby to całkiem ładne. |
Autor: | prof.Kiełbasa [ Pt mar 09, 2012 10:02 am ] |
Tytuł: | |
graty i szacun- oby bezpiecznie zeszli i wrócili do domu |
Autor: | rafi86 [ Pt mar 09, 2012 10:07 am ] |
Tytuł: | |
Brawa dla całej ekipy!! Historyczny sukces |
Autor: | Pawel_Orel [ Pt mar 09, 2012 10:22 am ] |
Tytuł: | |
Wspaniały sukces! A jednak skończyło się w sposób którego nikt się nie spodziewał! Kibicujmy także ekipie Goeschla. Ich wejście także będzie wspaniałym sukcesem. Oby im się udało i oby wszyscy szczęśliwie zeszli do bazy. Jeszcze raz wielkie gratulacje i szacun dla naszych . PS. Z Racetrackera wynika że Alex Txikon (i być może Tamara Styś) postanowił dokonać pierwszego zimowego wejścia na Gasherbrum I S (7069m): http://alextxikon.racetracker.es/ |
Autor: | snail [ Pt mar 09, 2012 10:27 am ] |
Tytuł: | |
Upór Hajzera okazał się jak najbardziej słuszny i mam nadzieję, że to zamknie usta krytykom programu Polski Himalaizm Zimowy. Niech teraz cała ekipa wraca bezpiecznie to bazy bo tylko wtedy będzie można mówić o prawdziwym sukcesie. Należy pamiętać, że rok temu ekipa Urubko, Moro, Richards cudem przeżyła zejście lawiny podczas schodzenia z G II. |
Autor: | Kaytek [ Pt mar 09, 2012 10:35 am ] |
Tytuł: | |
snail napisał(a): pór Hajzera okazał się jak najbardziej słuszny i mam nadzieję, że to zamknie usta krytykom programu Polski Himalaizm Zimowy.
No... kilka osób powinno teraz ładnie przeprosić... |
Autor: | zephyr [ Pt mar 09, 2012 10:36 am ] |
Tytuł: | |
za rok K2 |
Autor: | MichaelaZzZz [ Pt mar 09, 2012 10:37 am ] |
Tytuł: | |
Kaytek napisał(a): snail napisał(a): pór Hajzera okazał się jak najbardziej słuszny i mam nadzieję, że to zamknie usta krytykom programu Polski Himalaizm Zimowy. No... kilka osób powinno teraz ładnie przeprosić... tak przede wszystkim dziennikarzyna Monika Rogozińska i ten anonimowy himalaista |
Autor: | prof.Kiełbasa [ Pt mar 09, 2012 10:39 am ] |
Tytuł: | |
Kaytek napisał(a): snail napisał(a): pór Hajzera okazał się jak najbardziej słuszny i mam nadzieję, że to zamknie usta krytykom programu Polski Himalaizm Zimowy. No... kilka osób powinno teraz ładnie przeprosić... bo to typowo polskie Jak czytałem te "fachowe" opinie niektórych krytykantów ,to tym bardziej im kibicowałem by zamknęli mordy tym co nimi szurają. Tego typu wyczynów już w dzisiejszym świecie jest coraz mniej , mamy 3 ośmiotysięczniki do zdobycia jeszcze- myślę że kto by nie zdobył K2 zimą , było by to jedno z największych osiągnięć w tej dziedzinie. czas odpalić piwko za bezpieczne zejście chłopaków-sukces opije się potem |
Autor: | Yanas [ Pt mar 09, 2012 10:44 am ] |
Tytuł: | |
Za rok planują Broad Peak z Wielickim jako liderem wyprawy. |
Autor: | zephyr [ Pt mar 09, 2012 10:45 am ] |
Tytuł: | |
Yanas napisał(a): Za rok planują Broad Peak z Wielickim jako liderem wyprawy.
to już ustalone jest miało być przecież K2 |
Autor: | semow [ Pt mar 09, 2012 10:47 am ] |
Tytuł: | |
taka była umowa chyba jak na razie nic nie mówił, co by chciał zmienić w sposobie prowadzenia wypraw? Bo o ile dobrze pamiętam, to po Makalu coś o tym mówił. |
Autor: | Yanas [ Pt mar 09, 2012 10:48 am ] |
Tytuł: | |
Takie są oficjalne info PHZ i PZA. Osobiście nie sądze,żeby zorganizowano dużą wyprawę na K2 przed 2014-15 rokiem. To jest góra z innego wymiaru niż reszta, a do zdobycia w zimie są jeszcze BP i Nanga Parbat.. |
Autor: | zephyr [ Pt mar 09, 2012 10:50 am ] |
Tytuł: | |
BP i Nanga jak na razie dobrze się bronią |
Autor: | semow [ Pt mar 09, 2012 10:54 am ] |
Tytuł: | |
a ile było prób? |
Strona 4 z 109 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |