Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Wt cze 25, 2024 7:23 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lip 14, 2011 1:08 pm 
Nowy

Dołączył(a): Cz lip 14, 2011 12:54 pm
Posty: 2
Witam.
Jestem nowy na forum więc krótko
na imię mi Łukasz, 22 lat, studiuje w Poznaniu.. uwielbiam góry i fotografię.
Nie mam żadnego doświadczenia na lodowcach, natomiast tatry znam bardzo dobrze. Wspinałem się już trochę w Bydgoszczy oraz w Poznaniu na sztucznych ścianach.
Mój cel w tym roku to Mont Blanc i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś doświadczony pisałby się na wyprawę we wrześniu?
Byłoby mega gdyby udało się uzbierać ekipę.
Ze swojej strony zapewniam ..świetne przygotowanie fizyczne oraz piękne zdjęcia z wyprawy (można zerknąć na mojego bloga np: http://48project.blogspot.com/2010/10/f ... dynia.html )

Proszę o kontakt na maila, przez forum czy jak kto woli : kontakt.oles@gmail.com telefonicznie raczej nie bo przez dłuższy czas jestem za granicą.

Pozdrawiam i liczę na odzew !

Łukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 14, 2011 8:29 pm 
Stracony

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 6:33 pm
Posty: 3835
Lokalizacja: Bukowina Tatrzańska
strobe napisał(a):
Mój cel w tym roku to Mont Blanc i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś doświadczony pisałby się na wyprawę we wrześniu?



Kiedy chcesz jechać we wrześniu?
Różnie bywa z wrześniem w Alpach chodzi o pogodę.
Schron jest czynny do połowy września jeśli jest super pogoda to do końca miesiąca.
Wg mnie trochę za późno skoro nie masz doświadczenia w chodzeniu po lodowcach. Co zrobiłeś w zimie w Tatrach ?

_________________
www.rafalraczynski.com.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 14, 2011 9:11 pm 
Zasłużony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 01, 2009 6:36 pm
Posty: 172
Lokalizacja: WLKP
strobe napisał(a):
Witam.