Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Cz maja 23, 2024 3:21 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr lip 03, 2013 9:03 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
krakuser - Marzenie jest wyślizgane,dlatego nie podobało mi się.. i faktycznie start to wg mnie crux, takie klasyczne VI.1+ :-)

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 03, 2013 10:21 am 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 546
Lokalizacja: Kraków
krakuser napisał(a):
Kapitan Garliczka:
Rysa Turbo VI.1 - kapitalna droga, ciągowa, w górnej części żywcem przypomina Rysę Freneya


Ehh, ubiegłeś mnie, też miałem napisać posta pochwalnego na cześć tej drogi ;). Bardzo fajna droga, trudności trzymają od połowy do końca, praktycznie ciągle po rysie.
Przechowalnia żuli mnie jakoś nie urzekła, jedno trudniejsze miejsce i trochę mało urodziwa.
Jeszcze męczyłem na wędkę Sprężarkę VI.1+, ale tu już dla mnie sporo trudniej niż Rysa Turbo. Wąska ryska na palce, trzeba pokombinować.

Kapitan Garliczka jest ogólnie spoko, skała niedawno obita i jest jeszcze tarcie, do tego blisko na szybki wypad z Krakowa :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 03, 2013 3:18 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Jak tam byłem w zeszłym roku do odczułem, że pomiędzy Turbo Rysą a Sprężarką jest stopnień różnicy.

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 03, 2013 7:21 pm 
Nowy

Dołączył(a): Śr paź 07, 2009 10:25 am
Posty: 3
rumpel napisał(a):
krakuser - Marzenie jest wyślizgane,dlatego nie podobało mi się.. i faktycznie start to wg mnie crux, takie klasyczne VI.1+ :-)


Wyslizgane jest wlasnie glownie na samym starcie, nie bylem w stanie ustac na pierwszym stopniu na lewa noge nawet - nie mowiac przy okazji o utrzymaniu sie w bardzo plytkich (tak na jeden paliczek) dwojce i trojce (z tego co pamietam). Widac, ze poczatek jest mocno probowany, bo potem, od 2 metra juz nie ma problemu z wyslizgiem - mowi samo za siebie.

Klasyczne VI.1+, powiadasz? ;) Daj wiecej takich klasykow :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 03, 2013 8:13 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
mi się na Kapitanie wybitnie nie podobało, zapiaszczone, dojście niewygodne, poza rysą to tam urody nie ma za bardzo...

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 28, 2013 7:48 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2008 5:44 pm
Posty: 2531
Lokalizacja: bliżej... znacznie bliżej ^^^ ;)
Pytanie z cyklu "męczymnieto":

Słoneczne Skały, Wschodni Mur
Jest sobie taka droga, w "Jura 3", str.97, droga nr 10.
W topo jako TRAD, ale już obita. Czy to jest: "Stara droga" za VI?

_________________
"Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 28, 2013 8:04 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
nie mam Jury3, ale jest szansa, że to to. (z początku płytka, potem rysą, po prawej jest filarek z BusinessmanCan, na lewo Prawa Palantówka. Trudności w okolicy 2-3 wpinki)
W Jurze Południowej VI+

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 28, 2013 8:11 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2008 5:44 pm
Posty: 2531
Lokalizacja: bliżej... znacznie bliżej ^^^ ;)
eeee, to nie może być to, w takim razie...,
padło Flash-em w moim wykonaniu :wink: więc nie mogło być trudne :D

trudności w okolicy 2giej wpinki, dokładnie! na płycie!, potem już w miarę sprawnie ;)
w topo VI+ ale jako TRAD

_________________
"Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 28, 2013 8:16 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 02, 2006 7:15 pm
Posty: 1270
Lokalizacja: Kraków
To gratulacje, bo u mnie dziewuchy strasznie to męczyły. Ładnie tam, nie? ;)

_________________
Blog | Flickr | Facebook | Instagram | Twitter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 28, 2013 8:20 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2008 5:44 pm
Posty: 2531
Lokalizacja: bliżej... znacznie bliżej ^^^ ;)
no ba! :D :mrgreen:
chcę tam zamieszkać :D

marekm napisał(a):
To gratulacje
a fenkju, fenkju!

_________________
"Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 29, 2013 3:08 pm 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
aankaa napisał(a):
Pytanie z cyklu "męczymnieto":
Słoneczne Skały, Wschodni Mur
Jest sobie taka droga, w "Jura 3", str.97, droga nr 10.
W topo jako TRAD, ale już obita. Czy to jest: "Stara droga" za VI?
Na pewno chodzi Ci o 17 z MG
Obrazek

Coś mi się kojarzy, że trochę krucho było, coś mi tam w ręce zostało :roll:

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 29, 2013 3:46 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2008 5:44 pm
Posty: 2531
Lokalizacja: bliżej... znacznie bliżej ^^^ ;)
stanowisko mi nie pasuje, chyba, że błędnie się wpięłam w 16-tkę (i po flashu :mrgreen: )

_________________
"Każde marzenie dane jest nam wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sie 13, 2013 9:28 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Rysa Browna VI.I+, Turnia Długosza, Dolina Kobylańska
Obecnie moja najtrudniejsza droga jaką przeszedłem. Trzyma trudność praktycznie na całej długości oprócz wejścia już w rysę. Długie ruchy, słabe stopnie i fajnie wyjście z rysy. Od pierwszego razu jak próbowałem ja przejść strasznie mi się spodobała. Na szczęście nie ma tam wyślizganych stopni!

Filarek Sasa VI.I, Turnia Długosza, Dolina Kobylańska
Trochę wyślizgana, ale podobnie jak poprzednia trzyma trudności na całej drodze. Można się namęczyć między 3-cią a 4-tą wpinką. Jak dla mnie równie fajna.

Udało mi się je zrobić w ten sam dzień, ale palce później u stóp mnie tak bolały, że ledwo chodziłem :oops:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sie 27, 2013 6:27 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Okapik VI+ trad, Ciosowa

Obrazek

Dobra asekuracja z camów, droga piękna choć krótka. Pewnie gdyby nie to, że kolega zostawił camy przed cruxem i zjechał, nie wypuścił bym się - a tak to trzeba było szpej ściągnąć ;)

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sie 27, 2013 1:55 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2010 10:41 pm
Posty: 2620
Osep VI.1 (lub VI.1+), Stokówka (ściana z obrywem)
Bardzo fajna droga. Niezbyt długa (jak większość na Stokówce). Tylko jeden chwyt rozczarowuje, i czujnie z niego się wstaje, poza tym stopnie i chwyty raczej wygodne. Padła OS, o ile uznać, że na zamagnezjowanej drodze możliwy jest OS.
Obrazek

_________________
Zob za zob - glavo za glavo
Zob za zob na divjo zabavo!

Alpy Julijskie www.gavagai.ngt.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sie 28, 2013 10:21 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Ananas Kamin - Ewige Jagdgrunde/Wig und Wam - 6b

Jeżeli ktoś będzie w okolicy to trzeba spróbować tej drogi, inna niż wszystko co do tej pory robiłem. Techniki które trzeba na niej stosować są tak fajne, ale i tak różne od Jury czy Tatr.. Przynajmniej mi nigdy nie zdarzyło się aby wspinać się po dwóch ścianach położonych naprzeciw siebie w odległości od 0.5 do ponad 1m, a droga ma spokojnie ze 25m. Polecam bo na prawdę warto! Taka wspinaczkowa poezja.

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 16, 2013 9:05 am 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
Prostowanie Pterodaktyla - Sokolik/Witkowe - VI.1

Robił ktoś tą drogę? Na kamyczku ma wycenę VI+/VI.1, w przewodniku VI.1, a nasze odczucia są takie że ma więcej :-) Nie wiem, może jest jakiś tajemny patent, ale kurcze są dwa miejsca gdzie ruchy są bardzo syte, i jak na VI.1 to chyba aż za bardzo, i trzeba było dobrze zadać żeby się udało :-) Była nas 3-ka, każdy raczej robi więcej niż VI.1, a odczucia mieliśmy podobne. Ciekawe jestem, bo może jest jakiś fajny patent, a my po prostu jesteśmy za słabi żeby go znaleźć.

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 16, 2013 2:55 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 29, 2006 3:34 am
Posty: 14892
Lokalizacja: Ząbkowska, róg Brzeskiej
semow napisał(a):
Okapik VI+ trad, Ciosowa
...
Dobra asekuracja z camów, ...

Czerwony piaskowiec (chyba jedyne takie miejsce w Polsce) - nie powinna aby być z węzełków?

_________________
Widzisz lewaka, nie stój z boku, reaguj!! Pamiętaj, lewactwo karmi się obojętnością i bezczynnością.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 16, 2013 4:47 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Tez tak myslalem w pierwszej chwili, ale tutaj mozna bezpiecznie (dla siebie i skaly) kosci uzywac. Takie tez jest oficjalne stanowisko gospodarzy rejonu.

http://brytan.com.pl/ciosowa-miejsce-ni ... t-food-ow/

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 17, 2013 3:32 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
rumpel napisał(a):
Prostowanie Pterodaktyla - Sokolik/Witkowe - VI.1
Robił ktoś tą drogę? Na kamyczku ma wycenę VI+/VI.1, w przewodniku VI.1, a nasze odczucia są takie że ma więcej :-) Nie wiem, może jest jakiś tajemny patent, ale kurcze są dwa miejsca gdzie ruchy są bardzo syte, i jak na VI.1 to chyba aż za bardzo, i trzeba było dobrze zadać żeby się udało :-) Była nas 3-ka, każdy raczej robi więcej niż VI.1, a odczucia mieliśmy podobne. Ciekawe jestem, bo może jest jakiś fajny patent, a my po prostu jesteśmy za słabi żeby go znaleźć.


Robiłem na początku sezonu, wtedy na kamyczku było tylko VI+.
Nawet ekspresów nie zabrałem tyle ile potrzeba...
Długo nie czekałem na pierwszą niespodziankę :)
Jak dla mnie bliżej VI.1+ niż VI+

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 17, 2013 3:43 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 6:17 am
Posty: 437
Lokalizacja: Kraków
no dokładnie i takie było nasze odczucie, albo i nawet VI.2 można by dać. Najpierw to miejsce na dole, gdzie trzeba ładnie zadać z małych stopni, a potem ta ścianka u góry. Zresztą ta ścianka u góry wprost, to zacna jest sama w sobie :-)

pzdr

_________________
Jako pijesz, tako leziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 19, 2013 3:38 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 18, 2009 3:07 pm
Posty: 1641
Lokalizacja: MARCIN NH Kraków
Tak w ogóle to powiem Ci, że jeden wyjazd w sezonie w Witkowe jest jak najbardziej wystarczający.
Przynajmniej my ze znajomymi mamy takie zdanie.
Wspinanie tam bywa co najmniej dziwne :)

_________________
prawdziwe życie to górska przygoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 20, 2013 10:16 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4467
Lokalizacja: GEKONY
Mnie te Witkowe zawsze przerażają :oops: Kiedyś jak tam byliśmy to była nagonka, psy latały po polach, w krzakach jakieś petardy, wieś tańczy i śpiewa :lol:

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 09, 2013 10:09 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4467
Lokalizacja: GEKONY
No to padła moja pierwsza szóstka w tym sezonie :lol: lepiej późno, niż później!

Na Łabajowej Ewa wymyśliła W oka pnieniu VI.1, ja pomyślałem, że spoko, ale bez szaleństw i zrobiłem to wariantem z obejściem okapu za VI.
Między 5, a 6 wpinką przełamywałem się kilka razy łażąc góra - dół, zaliczyłem niewielki lot, ale w końcu puściło:)
Po zrobieniu drogi miałem siłę tylko na tanie wino w domu :oops:

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz paź 10, 2013 6:33 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
kefir napisał(a):
Na Łabajowej Ewa wymyśliła W oka pnieniu VI.1, ja pomyślałem, że spoko, ale bez szaleństw i zrobiłem to wariantem z obejściem okapu za VI.
Droga fajna, robiłem w zeszłym roku, na okapie się namęczyłem jak dziki koń, w końcu też zrobiłem łatwiejszym wariantem. A W tym roku na Łabajową nie zawitałem :?
kefir napisał(a):
zaliczyłem niewielki lot
kefir napisał(a):
No to padła moja pierwsza szóstka w tym sezonie :lol:
Kefir to pierwsze wyklucza to drugie, ale pęknie na pewno ;-)

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz paź 10, 2013 10:11 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4467
Lokalizacja: GEKONY
To nie OeSy się nie liczą? :cry:

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 13, 2013 4:36 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
aankaa napisał(a):
eeee, to nie może być to, w takim razie...,padło Flash-em w moim wykonaniu więc nie mogło być trudne trudności w okolicy 2giej wpinki, dokładnie! na płycie!, potem już w miarę sprawnie w topo VI+ ale jako TRAD


W nowym topo Stara Droga już jest jako obita, z wyceną VI+.
Ale ten plus to chyba zawyżony trochę bo dziś to zmęczyłem w miarę sprawnie :)
Dlatego polecam drogę, można się dowartościować wyceną :mrgreen:

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N paź 27, 2013 8:06 pm 
Kombatant

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 11:21 am
Posty: 546
Lokalizacja: Kraków
Funiówka VI+, Zjazdowa Turnia, Dol. Kobylańska

Bardzo fajna droga jak na Kobylańską :) Długa i urozmaicona, trochę wiosłowania po klamach, czujne przejście na "ścianę właściwą". Potem rest w dziurze (było tam gniazdo ptaka, ale teraz już puste) i zagwozdka przy wyjściu z niej, przez co nie padła OS-em.

Pajęczyna VI, Turnia z krokiem, Dol. Kobylańska.

Uwaga, krucho! Partner zrzucił na mnie dorodną "cegłę", na szczęście zdążyłem zrobić unik...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt gru 20, 2013 1:52 pm 
Zasłużony

Dołączył(a): Wt maja 31, 2011 7:15 pm
Posty: 265
Lokalizacja: Gród Kraka
Coś do podziubania dla początkujących w lodzie: http://drytooling.com.pl/baza/topo/lodo ... h-slowacja

Czy ktoś był, jakieś uwagi odnośnie tego rejonu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt gru 20, 2013 2:27 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
Biała Woda ponoć słabo jeszcze wylana, tam to będzie jeszcze gorzej, podobnie chyba Słowacki Raj...

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL