Forum portalu turystyka-gorska.pl http://turystyka-gorska.pl/ |
|
Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 http://turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?f=14&t=13759 |
Strona 4 z 16 |
Autor: | Explorer [ Pt maja 09, 2014 7:09 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
... |
Autor: | Olga [ Pt maja 09, 2014 7:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Próbowałam dziś patentować IT 133 (VI.2) na Dzikiej Baszcie w Brzoskwince. Mocneeeee! Z blokami dopełzłam jakoś do stanowiska, jednak ni cholery nie potrafiłam dojść do 2. wpinki bez użycia taśmy od niższego ekspresu. Wyoglądałam wszystkie chwyty, stopnie - no, nie puści i już. Dopiero jak tą długą krawądę trzymam, jest ok. Wyjście ponad 2. wpinkę też dość ciężkie, ale tam już wymyśliłam i po paru lotach udało się wykonać. Podobnie okolice 4. wpinki. No, byłoby do zrobienia chyba, gdyby nie ten dół nieszczęsny... Robił to ktoś? |
Autor: | rumpel [ Pt maja 09, 2014 9:12 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
IT 133 ma VI.2? Bo w topo portalu górskiego widnieje jako VI.1+ http://topo.portalgorski.pl/Dzika-Baszt ... ,skala,208 chyba, że o inną drogę chodzi. pzdr |
Autor: | marekm [ Pt maja 09, 2014 10:42 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
rumpel napisał(a): IT 133 ma VI.2? Bo w topo portalu górskiego widnieje jako VI.1+ w JP ma VI.2, w Bramie Krakowskiej/Garbie Tenczyńskim VI.1+ na 8a.nu jednak też w dużej większości 6c |
Autor: | Explorer [ Wt maja 13, 2014 10:09 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
rumpel napisał(a): To ja dorzucę Wnuczka do Orzechów, to jest dopiero soft Miałem okazje się dziś w to wstawić i potwierdzam, że ktoś cruxa chyba ukradł bo coś łatwe |
Autor: | m__s [ Wt maja 13, 2014 10:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Może ktoś z was podpowiedzieć jak powinno się poprawie przejść Podróże Guliwera VI.2+? Dzisiaj próbowałem sobie to ogarnąć i powiedzmy, że do trzeciej wpinki na okapie nie mam problemów. Miałem kilka prób zanim sobie odpuściłem, ale wiem, że jeszcze tam z pewnością wrócę. Jedak w czym problem... Na początku pomyślałem, że trzeba przerzucić nogi na wystający fragment skały z lewej strony. Jest też taki dosyć solidny ścisk na lewą rękę, który by to ułatwił. To mi jednak nie pasuje za bardzo do linii tej drogi i po chwili stękania wymyśliłem, że chyba nie można przerzucać nóg a jedynie prawą nogę odstawić z początku na skałę a lewą jakby postawić poniżej ścisku i podejść trochę do góry trzymając się kantu. Dobrze sobie to wykombinowałem, czy nie koniecznie i jednak trzeba nogi przerzucić? |
Autor: | Explorer [ Wt maja 13, 2014 10:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Ja akurat tej drogi nie robiłem, od roku na Łabajowej nawet nie byłem co w sumie mnie zaskoczyło. Ale dzięki za rysunkowego FL |
Autor: | m__s [ Wt maja 13, 2014 10:31 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Nie sugeruj się tym, możliwe, że sobie coś po prostu sam wymyśliłem i wszystko jest źle! |
Autor: | Explorer [ Śr maja 14, 2014 8:22 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Jakbyś tam chciał kiedy jechać to daj znać, może akurat się zgramy i też chętnie spróbuję tej drogi. |
Autor: | m__s [ Śr maja 14, 2014 8:38 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Explorer napisał(a): Jakbyś tam chciał kiedy jechać to daj znać, może akurat się zgramy i też chętnie spróbuję tej drogi. spoko, będziemy w kontakcie! |
Autor: | dradamu:) [ Śr maja 21, 2014 11:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
W Ogóle Werboten VI.3 Węzie Skały, Dolina Brzoswinki - Bardziej bald niż droga. Całkiem fajna bańka, jeśli macie mocne faki to próbujcie:) |
Autor: | rumpel [ Cz maja 22, 2014 8:56 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
No nawet jak na bald to nie za długie pzdr |
Autor: | Explorer [ Cz maja 22, 2014 7:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Gdyby ktoś szukał balda w tych okolicach to są nie jakie Brzoskwinie w salewie. 3-4 ruchy i w miarę zacna cyfra wpada, szkoda jednak że tylko na papierze... |
Autor: | marekm [ Cz maja 22, 2014 7:52 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
dradamu:) napisał(a): W Ogóle Werboten VI.3 Węzie Skały, Dolina Brzoswinki - Bardziej bald niż droga. Całkiem fajna bańka, jeśli macie mocne faki to próbujcie:) rumpel napisał(a): No nawet jak na bald to nie za długie to jest rekord ruch? dwa ruchy? za 2+ |
Autor: | dradamu:) [ Pn maja 26, 2014 11:23 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Dokładnie to chyba 3. I chyba wycena VI.3 też jest odpowiednia NO chyba, że sięgamy gdzieś tam w lewo na kanciku. |
Autor: | kefir [ Śr maja 28, 2014 3:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
*urwa Wy robicie 12 metrowe baldy? |
Autor: | Explorer [ Śr maja 28, 2014 3:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Z tego co kojarzę to z 5 metrów będzie to miało, z czego max 2-3 to wspinaczka. Reszta tereny rolnicze |
Autor: | Explorer [ N cze 22, 2014 5:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Zastój więc podbijam. Bellissima na Pazurku II, kto jest w stanie niech zrobi. Warto Piękny rejon, dużo długich i świetnie prezentujących się linii. |
Autor: | m__s [ Śr lip 30, 2014 10:07 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Rdzawa Ryska VI.2 (7R+ST) / Filarek Bularza / Słoneczne Skały. Padła wczoraj OS jako moją druga, a pierwsza OS VI.2. Jak na tą wycenę to jestem trochę zniesmaczony. Dosyć dobre, jak na wycenę, stopnie. Raczej ewidentne chwyty. Małe miejsca i trzeba (przynajmniej dla mnie) pociągnąć z palców, ale do przejścia. Najfajniejsze jest wyjście do stanowiska po odciągach, których na pierwszy rzut oka nie widać WC Picker VI.2 (5r+RZ) / Przełaz / Słoneczne Skały. Jak dla mnie bardzo łatwe VI.2. Jeden czujny ruch, gdzie trzeba uważać, żeby nie zlecieć w razie czego na skałę poniżej. W zasadzie oprócz tego ruchu nie zdążyłem się nawet za bardzo zmęczyć. Jak ktoś chce pocisnąć w miarę łatwe VI.2 to myślę, że jest to dobra droga na początek. |
Autor: | kefir [ Cz lip 31, 2014 11:18 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Na agresji to nawet VI.2 wydaje się łatwe |
Autor: | m__s [ Wt sie 05, 2014 9:52 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
kefir napisał(a): Na agresji to nawet VI.2 wydaje się łatwe Na pełnej k... UVB VI.2+ (3R+RZ) Słoneczne Skały / Wschodni Mur Jako, że wczoraj lało, pojechaliśmy dzisiaj w Słoneczne (dla odmiany ). Jako, że nie tylko my wpadliśmy na ten pomysł, to na niektórych drogach były tłumy. Postanowiliśmy spróbować ukrytą w cieniu skałę z drogami UVA/UVB - VI.1+/VI.2+. Z dołu wyglądało na prawdę solidnie. Nie dużo chwytów, mocne przewieszenie. Do tego teren do asekuracji nie pewny. Zaatakowałem UVB i poszło od strzała OS. CRUX powyżej 2 wpinki i trzeba uważać, żeby nie przypieprzyć przy ewentualnym "locie". Jak ktoś ma dużo siły, albo jest motyla noga.ony to warto spróbować Droga ma 10m więc nie bardzo jest nawet gdzie się zmęczyć |
Autor: | Explorer [ Śr sie 06, 2014 6:25 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
No ładnie, proponuje się na VI.4-VI.5 przenieść skoro OS na tym poziomie siada |
Autor: | m__s [ Śr sie 06, 2014 6:33 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Dzięki dzięki, ale nie oszukujmy się... Wczoraj próbowałem jeszcze Dziewczynka z Okapem na Przedzie VI.2. Ten okap jest gruby a wyjście z niego jeszcze grubsze. Nie udało się, ale już pod koniec dnia nie miałem siły za bardzo nawet. Tak czy inaczej jeszcze jest co robić |
Autor: | Explorer [ Cz sie 07, 2014 6:22 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Co do UVB to nie wiem, bo nie robiłem. Robiłem kiedyś tą łatwiejszą z lewej. Dziewczynki z okapem też nie robiłem, ale polecam tą z Pazurkami (rysą). Bardzo fajna |
Autor: | Olga [ Pn wrz 01, 2014 10:41 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Klasyka polskiego rocka (VI.2), Kula, Kobylańska. Główne trudności to przewieszka w okolicach 7. i 8. wpinki. Darłam, darłam, ale bez bloków i tasiemki nie wydarłam - dzisiaj wszystko mnie boli Powyżej kawałek rysy i już prostym terenem do końca. UWAGA!!! Duże, zachęcające białawe odciągi po lewej stronie tuż pod przewieszką pękają i trzeszczą - absolutnie tego nie łapcie, wg mnie mogą spokojnie wylądować na głowie asekuranta i nieszczęście gotowe. |
Autor: | Explorer [ So sty 17, 2015 10:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Sezon rozpoczęty. Blake - wieczny łowca (VI.3/3+) na Krętej. Same klamy (no może jeden chwyt mniejszy), typowa wytrzymka i kilka dalekich ruchów. Niżsi mogą się zdziwić |
Autor: | kefir [ N sty 18, 2015 12:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Patrzę temat odświeżony przez Explorera, tzn, że ściany już od stycznia zaczynają się kłaść |
Autor: | Hathor [ N sty 18, 2015 2:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Pogoda w sumie nie styczniowa :p taka rzekłabym bardziej wiosenna... |
Autor: | Tomto [ N kwi 26, 2015 10:02 am ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Sezon rozpoczęty, w porównaniu z zeszłym rokiem (VI+ RP) jest postęp: Węzie Skały: Drzewna: Irminsul VI.2 Flash - króciótka, łatwa w swojej wycenie w sam raz na pierwsze VI.2. Dojście po klamkach do wielkiej płetwy, potem trzeba zadać daleko do krawądy bez wpinki i strzał do klamy, wyżej teren rolniczy. Węzia Skała: Katiusza Kaprala Janusza - VI.2 RP - dół łatwy, przy drugiej wpince no hand, potem trzeba zaufać stopieńkowi na pół paznokcia i zadać z ryski do słabej klamy, dalej łatwiej. Menhir: Menhiry z Cebulką - VI.2 RP - super wspinanie do 3 wpinki, ostry podchwyt, dziurki na 1-2 dwa palce, wymaga dobrej pracy nóg, wyżej skała się kładzie i teren max VI.1. |
Autor: | Tomto [ Cz kwi 30, 2015 9:02 pm ] |
Tytuł: | Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3 |
Nielepice Dymniok Biały: Smoke Wawelski VI.2+ RP - świetna droga bardzo fajne krawądki, mnóstwo dobrych stopni. Uśmieszek w topo uzasadniony Sięga Dżungli VI.2 RP - start sympatyczną rysą wraz z Nie z tej Bajki, krótki trawers po słabych stopniach i do góry skośną obłą rysą skąd sięgnięcie do dobrej dwójki. Całkiem ładna i nie trywialna. |
Strona 4 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |