Forum portalu turystyka-gorska.pl
http://turystyka-gorska.pl/

Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3
http://turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?f=14&t=13759
Strona 4 z 16

Autor:  Explorer [ Pt maja 09, 2014 7:09 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

...

Autor:  Olga [ Pt maja 09, 2014 7:11 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Próbowałam dziś patentować IT 133 (VI.2) na Dzikiej Baszcie w Brzoskwince. Mocneeeee!

Z blokami dopełzłam jakoś do stanowiska, jednak ni cholery nie potrafiłam dojść do 2. wpinki bez użycia taśmy od niższego ekspresu.
Wyoglądałam wszystkie chwyty, stopnie - no, nie puści i już. Dopiero jak tą długą krawądę trzymam, jest ok.
Wyjście ponad 2. wpinkę też dość ciężkie, ale tam już wymyśliłam i po paru lotach udało się wykonać. Podobnie okolice 4. wpinki.
No, byłoby do zrobienia chyba, gdyby nie ten dół nieszczęsny...
Robił to ktoś?

Autor:  rumpel [ Pt maja 09, 2014 9:12 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

IT 133 ma VI.2? Bo w topo portalu górskiego widnieje jako VI.1+

http://topo.portalgorski.pl/Dzika-Baszt ... ,skala,208

chyba, że o inną drogę chodzi.

pzdr

Autor:  marekm [ Pt maja 09, 2014 10:42 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

rumpel napisał(a):
IT 133 ma VI.2? Bo w topo portalu górskiego widnieje jako VI.1+


w JP ma VI.2, w Bramie Krakowskiej/Garbie Tenczyńskim VI.1+
na 8a.nu jednak też w dużej większości 6c :)

Autor:  Explorer [ Wt maja 13, 2014 10:09 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

rumpel napisał(a):
To ja dorzucę Wnuczka do Orzechów, to jest dopiero soft


Miałem okazje się dziś w to wstawić i potwierdzam, że ktoś cruxa chyba ukradł bo coś łatwe

Autor:  m__s [ Wt maja 13, 2014 10:23 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Może ktoś z was podpowiedzieć jak powinno się poprawie przejść Podróże Guliwera VI.2+?

Dzisiaj próbowałem sobie to ogarnąć i powiedzmy, że do trzeciej wpinki na okapie nie mam problemów. Miałem kilka prób zanim sobie odpuściłem, ale wiem, że jeszcze tam z pewnością wrócę. Jedak w czym problem...

Na początku pomyślałem, że trzeba przerzucić nogi na wystający fragment skały z lewej strony. Jest też taki dosyć solidny ścisk na lewą rękę, który by to ułatwił. To mi jednak nie pasuje za bardzo do linii tej drogi i po chwili stękania wymyśliłem, że chyba nie można przerzucać nóg a jedynie prawą nogę odstawić z początku na skałę a lewą jakby postawić poniżej ścisku i podejść trochę do góry trzymając się kantu.

Dobrze sobie to wykombinowałem, czy nie koniecznie i jednak trzeba nogi przerzucić? 8) :mrgreen:

Autor:  Explorer [ Wt maja 13, 2014 10:28 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Ja akurat tej drogi nie robiłem, od roku na Łabajowej nawet nie byłem co w sumie mnie zaskoczyło.
Ale dzięki za rysunkowego FL :)

Autor:  m__s [ Wt maja 13, 2014 10:31 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Nie sugeruj się tym, możliwe, że sobie coś po prostu sam wymyśliłem i wszystko jest źle! :mrgreen:

Autor:  Explorer [ Śr maja 14, 2014 8:22 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Jakbyś tam chciał kiedy jechać to daj znać, może akurat się zgramy i też chętnie spróbuję tej drogi.

Autor:  m__s [ Śr maja 14, 2014 8:38 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Explorer napisał(a):
Jakbyś tam chciał kiedy jechać to daj znać, może akurat się zgramy i też chętnie spróbuję tej drogi.

spoko, będziemy w kontakcie! :thumleft:

Autor:  dradamu:) [ Śr maja 21, 2014 11:51 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

W Ogóle Werboten VI.3 Węzie Skały, Dolina Brzoswinki - Bardziej bald niż droga. Całkiem fajna bańka, jeśli macie mocne faki to próbujcie:)

Autor:  rumpel [ Cz maja 22, 2014 8:56 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

No nawet jak na bald to nie za długie ;-)

pzdr

Autor:  Explorer [ Cz maja 22, 2014 7:17 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Gdyby ktoś szukał balda w tych okolicach to są nie jakie Brzoskwinie w salewie.
3-4 ruchy i w miarę zacna cyfra wpada, szkoda jednak że tylko na papierze... :)

Autor:  marekm [ Cz maja 22, 2014 7:52 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

dradamu:) napisał(a):
W Ogóle Werboten VI.3 Węzie Skały, Dolina Brzoswinki - Bardziej bald niż droga. Całkiem fajna bańka, jeśli macie mocne faki to próbujcie:)


rumpel napisał(a):
No nawet jak na bald to nie za długie ;-)


to jest rekord :D ruch? dwa ruchy? za 2+ :D

Autor:  dradamu:) [ Pn maja 26, 2014 11:23 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Dokładnie to chyba 3. I chyba wycena VI.3 też jest odpowiednia :) NO chyba, że sięgamy gdzieś tam w lewo na kanciku.

Autor:  kefir [ Śr maja 28, 2014 3:28 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

*urwa Wy robicie 12 metrowe baldy? :?

Autor:  Explorer [ Śr maja 28, 2014 3:40 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Z tego co kojarzę to z 5 metrów będzie to miało, z czego max 2-3 to wspinaczka.
Reszta tereny rolnicze :)

Autor:  Explorer [ N cze 22, 2014 5:20 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Zastój więc podbijam.

Bellissima na Pazurku II, kto jest w stanie niech zrobi. Warto :)
Piękny rejon, dużo długich i świetnie prezentujących się linii.

Autor:  m__s [ Śr lip 30, 2014 10:07 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Rdzawa Ryska VI.2 (7R+ST) / Filarek Bularza / Słoneczne Skały.
Padła wczoraj OS jako moją druga, a pierwsza OS VI.2. Jak na tą wycenę to jestem trochę zniesmaczony. Dosyć dobre, jak na wycenę, stopnie. Raczej ewidentne chwyty. Małe miejsca i trzeba (przynajmniej dla mnie) pociągnąć z palców, ale do przejścia. Najfajniejsze jest wyjście do stanowiska po odciągach, których na pierwszy rzut oka nie widać 8)

WC Picker VI.2 (5r+RZ) / Przełaz / Słoneczne Skały.
Jak dla mnie bardzo łatwe VI.2. Jeden czujny ruch, gdzie trzeba uważać, żeby nie zlecieć w razie czego na skałę poniżej. W zasadzie oprócz tego ruchu nie zdążyłem się nawet za bardzo zmęczyć. Jak ktoś chce pocisnąć w miarę łatwe VI.2 to myślę, że jest to dobra droga na początek.

Autor:  kefir [ Cz lip 31, 2014 11:18 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Na agresji to nawet VI.2 wydaje się łatwe :mrgreen:

Autor:  m__s [ Wt sie 05, 2014 9:52 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

kefir napisał(a):
Na agresji to nawet VI.2 wydaje się łatwe :mrgreen:

Na pełnej k... :twisted:

UVB VI.2+
(3R+RZ) Słoneczne Skały / Wschodni Mur
Jako, że wczoraj lało, pojechaliśmy dzisiaj w Słoneczne (dla odmiany :shock:). Jako, że nie tylko my wpadliśmy na ten pomysł, to na niektórych drogach były tłumy. Postanowiliśmy spróbować ukrytą w cieniu skałę z drogami UVA/UVB - VI.1+/VI.2+. Z dołu wyglądało na prawdę solidnie. Nie dużo chwytów, mocne przewieszenie. Do tego teren do asekuracji nie pewny. Zaatakowałem UVB i poszło od strzała OS. CRUX powyżej 2 wpinki i trzeba uważać, żeby nie przypieprzyć przy ewentualnym "locie". Jak ktoś ma dużo siły, albo jest motyla noga.ony to warto spróbować :) Droga ma 10m więc nie bardzo jest nawet gdzie się zmęczyć :!:

Autor:  Explorer [ Śr sie 06, 2014 6:25 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

No ładnie, proponuje się na VI.4-VI.5 przenieść skoro OS na tym poziomie siada :)

Autor:  m__s [ Śr sie 06, 2014 6:33 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Dzięki dzięki, ale nie oszukujmy się... :mrgreen: Wczoraj próbowałem jeszcze Dziewczynka z Okapem na Przedzie VI.2. Ten okap jest gruby a wyjście z niego jeszcze grubsze. Nie udało się, ale już pod koniec dnia nie miałem siły za bardzo nawet. Tak czy inaczej jeszcze jest co robić :roll:

Autor:  Explorer [ Cz sie 07, 2014 6:22 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Co do UVB to nie wiem, bo nie robiłem. Robiłem kiedyś tą łatwiejszą z lewej.
Dziewczynki z okapem też nie robiłem, ale polecam tą z Pazurkami (rysą). Bardzo fajna :)

Autor:  Olga [ Pn wrz 01, 2014 10:41 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Klasyka polskiego rocka (VI.2), Kula, Kobylańska.

Główne trudności to przewieszka w okolicach 7. i 8. wpinki. Darłam, darłam, ale bez bloków i tasiemki nie wydarłam - dzisiaj wszystko mnie boli :twisted:
Powyżej kawałek rysy i już prostym terenem do końca.

UWAGA!!!
Duże, zachęcające białawe odciągi po lewej stronie tuż pod przewieszką pękają i trzeszczą - absolutnie tego nie łapcie, wg mnie mogą spokojnie wylądować na głowie asekuranta i nieszczęście gotowe.

Autor:  Explorer [ So sty 17, 2015 10:38 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Sezon rozpoczęty.
Blake - wieczny łowca (VI.3/3+) na Krętej.
Same klamy (no może jeden chwyt mniejszy), typowa wytrzymka i kilka dalekich ruchów.
Niżsi mogą się zdziwić :)

Autor:  kefir [ N sty 18, 2015 12:00 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Patrzę temat odświeżony przez Explorera, tzn, że ściany już od stycznia zaczynają się kłaść :mrgreen:

Autor:  Hathor [ N sty 18, 2015 2:38 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Pogoda w sumie nie styczniowa :p taka rzekłabym bardziej wiosenna...

Autor:  Tomto [ N kwi 26, 2015 10:02 am ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Sezon rozpoczęty, w porównaniu z zeszłym rokiem (VI+ RP) :) jest postęp:

Węzie Skały:

Drzewna:
Irminsul VI.2 Flash - króciótka, łatwa w swojej wycenie w sam raz na pierwsze VI.2. Dojście po klamkach do wielkiej płetwy, potem trzeba zadać daleko do krawądy bez wpinki i strzał do klamy, wyżej teren rolniczy.


Węzia Skała:
Katiusza Kaprala Janusza - VI.2 RP - dół łatwy, przy drugiej wpince no hand, potem trzeba zaufać stopieńkowi na pół paznokcia i zadać z ryski do słabej klamy, dalej łatwiej.

Menhir:
Menhiry z Cebulką - VI.2 RP - super wspinanie do 3 wpinki, ostry podchwyt, dziurki na 1-2 dwa palce, wymaga dobrej pracy nóg, wyżej skała się kładzie i teren max VI.1.

Autor:  Tomto [ Cz kwi 30, 2015 9:02 pm ]
Tytuł:  Re: Drogi dla Sandaczy VI.2 - VI.3

Nielepice

Dymniok Biały:

Smoke Wawelski VI.2+ RP - świetna droga bardzo fajne krawądki, mnóstwo dobrych stopni. Uśmieszek w topo uzasadniony :)

Sięga Dżungli VI.2 RP - start sympatyczną rysą wraz z Nie z tej Bajki, krótki trawers po słabych stopniach i do góry skośną obłą rysą skąd sięgnięcie do dobrej dwójki. Całkiem ładna i nie trywialna.

Strona 4 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/