monik180 napisał(a):
Nazywam się Monika Przybyła jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na kierunku Turystyka i Rekreacja w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, w celu zgromadzenia niezbędnych informacji do napisania pracy magisterskiej na temat turystów w Tatrzańskim Parku Narodowym.
Ankieta jest anonimowa a jej wyniki zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w celach badawczych.
Z góry dziękuję za pomoc!
Proszę o przekazanie ankiety znajomym.
http://www.ankietka.pl/ankieta/199663/z ... odowy.htmlPozwolę sobie również zabrać głos na temat ankiety, tematu i paru innych spraw.
Pierwsze pytanie - dotyczy ewentualnej współpracy Pani i Opiekuna pracy - z TPN. Czy podjęliście Państwo jakiekolwiek próby nawiązania takowej?
Drugie - czy może Pani podać nazwisko Opiekuna? Zakładam, że nie jest to praca poufna

Trzecie: czy tytuł ankiety jest jednocześnie tytułem pracy? Temat: "Zachowania i świadomość turystów odwiedzających Tatrzański Park Narodowy." jest - w mojej opinii bardzo szeroki i jednokrotna ankieta - pomijając jej przygotowanie (w sensie pytań) - to chyba trochę mało...
Uwagi do ankiety.
pyt. 4 - wydaje się zasadnym wyjaśnienie terminów: "bierny/aktywny" zawodowo;
pyt. 6 - również według mnie - ostatnia możliwość - jest sformułowana niewłaściwie, chyba, że ankieta będzie prowadzona poza terenem TPN. Ale wtedy to powinno być pierwsze pytanie... W pozostałych przypadkach zamieniłbym ostatnią możliwość na: "byłem raz/to mój pierwszy pobyt";
pyt. 8 - pytanie utożsamia wyjazd w Tatry z pobytem na terenie TPN. A to jest błąd w założeniu. Aż nie chcę się zastanawiać o czym ten błąd może świadczyć...;
pyt. 9 - zdecydowanie niejednoznaczne, zwłaszcza, że w przypadku wielu parków - "rozwój ruchu turystycznego" był wcześniejszy niż powstanie parku, a wpływ gospodarki człowieka kształtował - i kształtuje nadal - "środowisko przyrodnicze" ;