Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Wt cze 25, 2024 8:14 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr paź 15, 2008 12:16 pm 
Nowy

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 10:54 am
Posty: 8
Witam serdecznie. Jestem zupełnym nowicjuszem tatrzańskim. kolega zaprosił mnie na wycieczkę i pojechałem. Wybraliśmy się nad Czarny Staw Gąsienicowy a z tamtąd na Przełęcz Karb. Jak na pierwszy raz to dla mnie podejście ( mam na myśli to na przełęcz Karb ) dosyć uciążliwe. Nie kondycyjnie bo tej mi nie brakuje ( jestem maratończykie ) ale z uwagi na fakt że miałem niezłego pietra. Chyba cierpie na lęk wysokości. Dla wytrawnych turystów pewnie taka wycieczka to banał. Kolega jednak się rozpędził i zaproponował mi wycieczkę następną na Ciemniaka i Czerwone Wierchy. Proszę o info na temat trudności tej trasy. Może jakiś odnośnik.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 15, 2008 12:26 pm 
Uzależniony ;-)

Dołączył(a): Wt wrz 26, 2006 10:56 am
Posty: 1119
Lokalizacja: Warszawa
Dla maratończyka będzie to spacerek. Zero trudności. Mówię oczywiście o ładnym letnim dniu

poszukaj na mojej stronie, kilka razy byłem w tym rejonie więc znajdziesz sporo fotek

_________________
Maciej Łuczkiewicz
http://naszegory.info - nasza strona o górskich wyprawach
http://czarnobyl1986.info - moja strona o wyprawach do "zakazanego" miejsca


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 15, 2008 1:53 pm 
Uzależniony ;-)

Dołączył(a): Pt cze 29, 2007 11:59 am
Posty: 1417
Dokładnie tak jak mówi maciek trudności technicznych zero . Trasa jest męcząca , ale człowiek z dobrą kondycją da rade :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 15, 2008 2:01 pm 
Zasłużony
Avatar użytkownika