Forum portalu turystyka-gorska.pl

Wszystko o górach
portal górski
Regulamin forum


Teraz jest Wt lip 02, 2024 7:12 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2321 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 12:40 pm 
Przypadek beznadziejny

Dołączył(a): Wt lip 10, 2007 9:34 pm
Posty: 2525
Lokalizacja: mazowieckie/małopolskie
semow napisał(a):
na pewno wadą jest bardziej skomplikowana wpinka

No właśnie... Pewnie trzeba by to pomacać by sensownie ocenić, ale imo sprzęt wspinaczkowy powinien być maksymalnie prosty w obsłudze, przy zachowaniu możliwie najwyższych standardów bezpieczeństwa. Ten obecny wydaje się to zapewniać. Swoją drogą, ciekawe jaka będzie polska cena :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 12:47 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
velka napisał(a):
ale odkręcenie HMS za pomocą liny to już chyba na siłę zrobili...
ktoś by musiał mieć mega pecha, żeby mu się HMS odkręcił i jeszcze w dodatku wypieła lina :shock:

W rękawiczkach nie wydaje mi się aby wpinka była tak łatwa jak to jest obecnie. Inna sprawa, że też ciężko by było zrobić szybką wpinkę w przypadku *odpadania* ze ściany :-)

Z drugiej strony chyba nie można zaprzeczyć, że faktycznie wygląda bezpieczniej :roll:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Ostatnio edytowano Cz sty 23, 2014 12:48 pm przez m__s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 12:48 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 25, 2007 9:48 am
Posty: 7564
Madness napisał(a):
Co myślicie o nowość od Grivela: http://www.youtube.com/watch?v=jkraPv-I_Bk

Ciekawe, ale osobiście pozostanę przy obecnych rozwiązaniach.

A Steve faktycznie wręcz poraża smutkiem. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 12:53 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
leppy napisał(a):
A Steve faktycznie wręcz poraża smutkiem.

Dziwisz się skoro takie niebezpieczne są *stare* karabinki i można stracić tyle funtów, euro i dolarów? :D

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 23, 2014 11:04 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 25, 2013 5:08 pm
Posty: 661
Lokalizacja: Koluszki
do tego sama waga takiego ekspresu. Ten który jest pokazywany zbudowany jest jakby na podstawie hms k6n o wadze 86g, przy zrezygnowaniu z systemu zakręcania lecz zastąpieniu tym cudem, dodaniu drugiej sztuki i łącznika to taki ekspres może ważyć co 2 ekspresy blacka

_________________
https://www.flickr.com/photos/156235994@N06/albums


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 03, 2014 12:02 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ktoś używa tych ekspresów i powiedziałby dwa słowa ?

http://8a.pl/ekspresy/zestaw-ekspresow-ocun-hawk-pad-16mm-5-1

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 05, 2014 8:37 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
Tomto napisał(a):
Ktoś używa tych ekspresów i powiedziałby dwa słowa ?
http://8a.pl/ekspresy/zestaw-ekspresow- ... d-16mm-5-1

Jako typowych ekspresów co prawda nie używam, ale zanabyłem kilka sztuk tych karabinków i służą mi jako wolne, mam też z nich zrobione ekspresy górskie.
Lekkie, wytrzymałe, lina chodzi lekko, do tego w dobrej cenie zakupiłem. Jeśli nie jesteś zagorzałym antagonistą druciaków to bierz.

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 9:44 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Szczerze mówiąc wole druciaka przy wpince i się zdecyduje. Dzięki za info :)

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 9:57 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
Tomto napisał(a):
Szczerze mówiąc wole druciaka
Dla mnie druciaki rulezz, a w górach to już w ogóle nie ma dyskusji ;) Sam używam MAD ROCKów - ULTRA LIGHT widzę że teraz cena poszła trochę w górę od czasu jak brałem.

Jesienią w skałach poużywałem sobie trochę ekspresów DMM Aero Quickdraw kumpla. Przyznam chodzą jak złoto, tylko cena trochę wyższa.

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 10:08 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 25, 2012 4:52 pm
Posty: 649
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Znalazłem jeszcze ekspresy BD 14zł tańsze na sztuce ! Myślę, że też do rozważenia.

http://www.hudysport.pl/pl/ekspresy/ekspres-black-diamond-posi-wire/10000158/detail

_________________
http://wyrypy.wordpress.com/
Flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 10:37 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
Tomto napisał(a):
Znalazłem jeszcze ekspresy BD 14zł tańsze na sztuce ! Myślę, że też do rozważenia.
http://www.hudysport.pl
Hudy likwiduje swój ostatni sklep stacjonarny(niestety) w Katowicach, stąd sporo dobrych cen.

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 09, 2014 5:48 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ktoś ostatnio rozeznawał jaka obecnie lina połówkowa (60 m.) wychodzi najlepiej w stosunku cena/jakość?

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 12, 2014 11:19 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Endrju BB napisał(a):
Ktoś ostatnio rozeznawał jaka obecnie lina połówkowa (60 m.) wychodzi najlepiej w stosunku cena/jakość?


Przy okazji - może ktoś przymierza się do zakupu bo jest kilka dobrych okazji ale za cały zestaw tzn. 2x60 ?

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 12, 2014 11:45 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
co proponujesz z tych okazji? :) Tak z ciekawości zapytam.

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 12, 2014 8:17 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
m__s napisał(a):
co proponujesz z tych okazji? Tak z ciekawości zapytam.


Czyli nie jesteś zainteresowany?
Opcje różne się pojawiają, na teraz np. Millet Alpine 60-ka wychodzi 430 za żyłę.

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 13, 2014 9:07 am 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Zainteresowany jestem, ale nie teraz. Dowiaduję się trochę przyszłościowo, bo obecnie nie mam "luźnej" kasy.
Ostatnio na grupie KW był temat o linach połówkowych i trochę ludzi polecało np.:
http://sport.popina.sk/beal-cobra-ii-86 ... -1527.html tylko, że cena już o 100zł więcej.
tańszy trochę Tendon http://alpintech.pl/index.php?p3238,lin ... ete-shield
chociaż ile ludzi tyle opinii...

Ja bym się skłaniał bardziej ku Mammut Genesis, tylko ta cena.

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 13, 2014 9:47 pm 
Swój

Dołączył(a): Śr paź 13, 2010 7:14 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Poznań
głupie pytanie początkującej:P mam zamiar kupić pierwszą linę, wyjazdy w skały pewnie raz w miesiącu... myślę nad Roca Shark, ale jest też tańszy model Kalimnos, cenowo różnica nie jest wielka więc co lepsze... czy obie do d... i szukać czegoś innego??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 13, 2014 10:07 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
viewtopic.php?f=6&t=13882&start=90#p623811

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 13, 2014 11:50 pm 
Swój

Dołączył(a): Śr paź 13, 2010 7:14 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Poznań
już się oddalam;) dzięki! poczytam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lut 14, 2014 7:37 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
m__s napisał(a):
Zainteresowany jestem, ale nie teraz. Dowiaduję się trochę przyszłościowo, bo obecnie nie mam "luźnej" kasy.
Ostatnio na grupie KW był temat o linach połówkowych i trochę ludzi polecało np.:
http://sport.popina.sk/beal-cobra-ii-86 ... -1527.html tylko, że cena już o 100zł więcej.
tańszy trochę Tendon http://alpintech.pl/index.php?p3238,lin ... ete-shield
chociaż ile ludzi tyle opinii...

Ja bym się skłaniał bardziej ku Mammut Genesis, tylko ta cena.

Tendon Master 7.8 w dobrej cenie:
http://www.hudy.cz/lana/tendon-tendon-7 ... Zluta.html

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lut 15, 2014 8:24 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
m__s napisał(a):
http://sport.popina.sk/beal-cobra-ii-86 ... -1527.html tylko, że cena już o 100zł więcej.


Miałem z tą liną do czynienia, sprawiała bardzo dobre wrażenie. Na pewno jeden z moich faworytów.

semow napisał(a):
Tendon Master 7.8 w dobrej cenie:
http://www.hudy.cz/lana/tendon-tendon-7 ... Zluta.html


Po kursie 0,154 wychodzi 413. W tej samej cenie jest tutaj - http://sport.popina.pl/tendon-master-78-complete-shield-p-1171.html

Z ceną bije ich na głowę polski Hudy, szkoda, że "niedostępna" - http://www.hudysport.pl/pl/liny-wspinaczkowe/lina-tendon-master-7,8cs-60m/10000063/detail

Nie wiem jednak czy 7,8 nie będzie za słaba, martwi mnie liczba odpadnięć (6, przy 18-20 Beal'a).

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lut 15, 2014 9:08 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
No to też jest dobra cena za taką linę.

7.8 zakładam ze kupuje się świadomie, jak chcesz mieć bardziej pancerne lano to weź grubszą i tyle. Dla mnie np. taki parametr jak ilość odpadnięć ma drugorzędne znaczenie bo co do zasady na mojej linie w górach nie lata się. Co innego zużycie mechaniczne (przetarcia itd.).

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 16, 2014 12:18 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A ktoś wie jaka jest różnica w jakości pomiędzy Tendon Ambition 7.9 a Tendon Master 7.8?
Bo parametrami technicznymi i impregnacją się nie różnią, oczywiście pomijając te na które wpływ ma 1 mm różnicy w średnicy.
Pytam bo tego Ambitiona można już za 360 wyrwać :)

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 16, 2014 12:50 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 09, 2012 2:17 pm
Posty: 2995
Lokalizacja: Kraków
Master z tego co czytałem to najwyższy model lin Tendon, więc przynajmniej teoretycznie powinien być lepszy a praktycznie ciężko powiedzieć :roll:

_________________
blog.marcinszymkowski.pl

"W warunkach normalnych najwięcej pomaga technika. Natomiast w sytuacjach wyjątkowych najważniejszy jest hart ducha." - Walter Bonatti


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 16, 2014 8:42 pm 
Przypadek beznadziejny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 08, 2011 12:50 pm
Posty: 2793
O masterach słyszałem sporo dobrych opinii.
Mimo wszystko mam wrażenie że odporność lin na zużycie jest mocno przypadkowa, bo jak się czyta np. na wspinaniu opinie o poszczególnych modelach to często zdarzają drastycznie różne... nie mówiąc już o tym jak np. czytam bardzo dobre opinie kilku osób o Bealu Ice Line a taką linę kolegi zajechaliśmy błyskawicznie...
reasumując szukałbym jak najlepszej impregnacji w jak najlepszej cenie, czy to będzie mammut, roca, tendon czy beal - to już drugorzędna sprawa.

_________________
wertykalnie
flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 17, 2014 1:21 am 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 29, 2006 3:34 am
Posty: 14901
Lokalizacja: Ząbkowska, róg Brzeskiej
Mam Tendon Master 8,5.
To jest bardzo kiepska lina jeśli chodzi o trwałość, oplot puścił nitki przy pierwszym zjeździe. Jakość wykonania też zostawia nieco do życzenia.
A jeszcze miałem trochę przygód z reklamacją w popina.pl, tzn nie z winy sklepu, lina przyszła z postrzępionym oplotem.

Być może jednak jest też tak, że obecne liny są po prostu nietrwałe "z założenia". Jak wiadomo wszem i wobec - firmy które robią dobre i trwałe rzeczy we współczesnym świecie najczęściej już zbankrutowały, brak obrotu, klienci pokupowali trwałe produkty, mają je latami i nie kupują nowych, znane zjawisko. Trwałość, a zwłaszcza odporność oplotu jest dla mnie ważna bo ja dużo ważę i lina swoje przeżywa na zjazdach, ale żeby nawet od tych 100kg lina mechaciła się od tarcia o skałę to dla mnie nie jest normalne, mam do dziś 20-letniego Edelweissa, mogę na nim robić sobie wahadła i zapewniam że się od tego nie zmechaci, po wypraniu będzie miejscami nadal wyglądał jak prosto ze sklepu (miejscami bo oczywiście 20 lat to cudów nie ma). Osobiście nie zaufam więcej Tendonowi (znaczy Lanexowi), mimo że cenowo (zwłaszcza w popinie) bywa najkorzystniejszy.

Słyszałem dobre opinie o nowych produktach Edelrida, a to stara firma z tradycjami, więc osobiście w nie wierzę.
Jeśli jak ja szuka się trwałości jest Mammut Genessis, ale jest trochę cięższy od konkurencji (na logikę, jak coś jest trwalsze to można się spodziewać że jest cięższe).

BTW. Fabryka Edelweissa oczywiście kilkanaście lat temu zbankrutowała.

_________________
Widzisz lewaka, nie stój z boku, reaguj!! Pamiętaj, lewactwo karmi się obojętnością i bezczynnością.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 17, 2014 8:03 am 
Uzależniony ;-)
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 07, 2009 1:45 pm
Posty: 907
Tendona Ambition 10 mam w skały i na tyle ile ją potrzebuje/użytkuje przy tym rodzaju działalności jestem bardzo zadowolony. Po 2 latach użytkowania jedynie trochę zmechaciła się przy końcach. Żadnych innych uszkodzeń nie stwierdzam. Warto zainwestować w impregnowaną, znajomy ma bez i po takim wspinaniu łapy jak z kopalni. Jeśli ją zajadę poszedłbym ponownie w tym kierunku.

Góry to jednak inna bajka i inne podejście mam ;) Przed zakupem długo czaiłem się i byłem już zdecydowany na wspominanego Beala Ice Line.
Jednak po przygodach m.in. semowa z tym sznurkiem oraz głebszej analizie jak/ile/do czego lina ma mi służyć poszedłem w kierunku trwałości, kosztem cięższej liny, bo jednak na ten rodzaj aktywności - wspinanie w górach - stawiam zdecydowanie bardziej.

Reasumując, impregnacja rzecz najważniejsza, często lepiej nieco grubszą/cieższą linę ponosić, natomiast parametr odpadnięć to rzecz mniej istotna.

_________________
"I chłonę. Szukam. Pragnę. Tęsknię. I wiem że będę szukał. Wystarczy raz zasmakować nieznanego."
"Gdzieś pomiędzy początkiem drogi, a szczytem znajduje się odpowiedź na pytanie, dlaczego się wspinamy."
pionowemyśli.pl | fanpage | instagram | flickr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 17, 2014 11:43 am 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mroczny napisał(a):
Reasumując, impregnacja rzecz najważniejsza, często lepiej nieco grubszą/cieższą linę ponosić, natomiast parametr odpadnięć to rzecz mniej istotna.


Dokładnie. Zwróciłem uwagę na liczbę odpadnięć tylko dlatego, że może to dawać do myślenia odnośnie wytrzymałości liny i jej jakości. Odpadać nikt nie planuje, szczególnie jeżeli nie robi się dróg na granicy swoich możliwości i na maksa.

Waga - według mnie ma znaczenie, bo skoro działamy na 2 żyłach, bez trudnych dróg i mamy bardzo dobrze opanowane operowanie przyrządem to lepiej chyba dźwigać lżejszą linę, czyż nie? O ile oczywiście waga nie ma wpływu na trwałość/żywotność. Swoją drogą, może mam uraz bo cały zeszły rok przedźwigałem 10-kę ważącą 3.84 kg :mrgreen:

Co do impregnacji to moim zdaniem również jest to jeden z kluczowych parametrów.
Zauważyłem jednak, że niekiedy opinie na Internecie są wydawane bez podania informacji czy chodzi np. o Beal'a z Dry Cover czy Golden Dry (a różnica jest ogromna). Nawet niektóre sklepy nie podają którą wersję oferują lub wręcz mylą typy!

Tendon ma opcje Protect Shield i Complete Shield (lepsza), liny w obu wersjach pojawiają się w sklepach.
Nie wiem natomiast czym dokładnie różnią się wersje Ambition i Master, poza marketingowym opisem w katalogu.

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lut 18, 2014 7:26 pm 
Stracony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 9:46 pm
Posty: 4471
Lokalizacja: GEKONY
Na Ambitionie z Complete Shield się wspinałeś na Racuchu :mrgreen:

Tendon Ambition jest nowszy technologicznie i przez to podobno trwalszy, a czy coś więcej to nie wiem.

_________________
A ja dalej jeżdżę walcem, choćby pod wałek trafić miał cały świat.

http://summitate.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lut 18, 2014 7:38 pm 
Kombatant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 04, 2009 9:21 am
Posty: 686
Lokalizacja: Bielsko-Biała
kefir napisał(a):
Na Ambitionie z Complete Shield się wspinałeś na Racuchu


Ale chyba nie na połówce :mrgreen:

kefir napisał(a):
Tendon Ambition jest nowszy technologicznie i przez to podobno trwalszy, a czy coś więcej to nie wiem.


A to ciekawe, bo to raczej Mastera reklamują jako lepszego :roll:
Cytat z katalogu na temat kolekcji Master:

The absolute top of the line of our collection – extremely light ropes with a small diameter and low weight, for the toughest sport climbing and for extreme ascents in the mountains. The latest technologies and experience of our development team were used for their production. TEFLON®Eco is used for impregnating the sheath and/or the core of the rope using the revolutionary TENDON NANOTECHNOLOGY method. Selected ropes are then equipped with SBS construction of sheat. We have made MASTER ropes for all extreme climbers and demanding users.

A o Ambition:

The most popular ropes in our collection. Outstanding technical parameters, excellent handling and versatility predispose these ropes for frequent use for rock and mountain climbing. Applying TEFLON®Eco using the revolutionary TENDON NANOTECHNOLOGY method makes the absolute top of-the-line impregnated ropes. Selected models of ropes are equipped with SBS or Bicolour sheath construction, which increases the utility of the product. AMBITION ropes are intended for all climbers who want to keep getting better and who enjoy climbing.

_________________
http://www.climber.com.pl
http://www.facebook.com/climbercompl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2321 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 78  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Polityka prywatności i ciasteczka
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL