Forum portalu turystyka-gorska.pl http://turystyka-gorska.pl/ |
|
Sprzęt wspinaczkowy http://turystyka-gorska.pl/viewtopic.php?f=6&t=1784 |
Strona 30 z 78 |
Autor: | leppy [ Cz kwi 16, 2009 4:42 pm ] |
Tytuł: | |
Najlepsze, że mi już na wygląd na zdjęciu te Simondy wydały się właśnie nieco TOPORNE. ![]() ![]() wylym te Campy mają oba karabinki Keylock? I co to ten "system zapięcia Betlock"? |
Autor: | Jędruś [ Cz kwi 16, 2009 4:48 pm ] |
Tytuł: | |
Ekspres jak ekspres, może i toporny. Z jakiegoś forum kojarzę zdjęcie takiego finezyjnego Petzla co się przy locie (wspinacza) rozleciał na kawałki. leppy napisał(a): "system zapięcia Betlock"?
Nie ma poprzeczki z drutu i ząbka - widać wszystko dokładnie na zdjęciu |
Autor: | leppy [ Cz kwi 16, 2009 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
A propos lekkich ekspresów drucianych - była wcześniej mowa - jako ciakawostka, bo lżejszego chyba juz nie ma: http://www.camp-usa.com/products/quickd ... xpress.asp Tylko 8-milimetrowej szerokości tasiemka z dyneemy.. ![]() |
Autor: | jigsaw [ Cz kwi 16, 2009 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
leppy napisał(a): wylym te Campy mają oba karabinki Keylock?
Oba karabinki bezzabkowe. Widac to jak sie przyjrzec z reszta na zdjeciu. A cena bardzo korzystna. |
Autor: | golanmac [ Cz kwi 16, 2009 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
A takie coś widziałem dziś w decathlonie po 27,99 - camp orbit wire ![]() aż sobie kupiłem ... |
Autor: | mischa [ Cz kwi 16, 2009 5:44 pm ] |
Tytuł: | |
leppy napisał(a): http://www.camp-usa.com/products/quickd ... xpress.asp
Tylko 8-milimetrowej szerokości tasiemka z dyneemy.. troszku strach na tym latać ![]() |
Autor: | Jędruś [ Cz kwi 16, 2009 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
Mam cos lepszego. Wpisałem to w googla, chciałem zobaczyć gdzie i za ile. Polecam uwadze poz 3 i 5 ![]() http://www.google.pl/search?hl=pl&q=cam ... l&aq=f&oq= To dla tych, co im się czasem wydaje, że coś ta tanio na kartę stałego klienta albo nick z TG kupili ![]() ps. chyba, że to nie jest to o czym myślę |
Autor: | wylym [ Pt kwi 17, 2009 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
Toporne w moim mniemaniu znaczy, że zamki tak fajnie nie prztykają jak w lepszych, nie są polerowane. Mam jedne i drugie. I moim zdaniem te Campy są jakby o pół klasy wyżej od tych Simondy. Simondy można porównać do ekspresów Konga Natomiast Campy to Climbing Technology Jedne i drugie mają Keylocka |
Autor: | leppy [ Wt kwi 21, 2009 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
Trochę jak ta baletnica, której przeszkadza rąbek spódnicy, spytam - Koledzy nie przeszkadzają Wam w druciakach ząbki w karabinkach? Ja tam polubiłem Keylock.. |
Autor: | jigsaw [ Wt kwi 21, 2009 5:50 pm ] |
Tytuł: | |
Czesc Sa druciaki bezzabkowe. Ale troche drogie ![]() Generalnie preferuje w skalach karabinki bezzabkowe. Zdarzalo sie, ze karabinek zabkowy zahaczyl sie o szpejarke w nieodpowiednim momencie, a takze przy wypinaniu karabinkow z przelotow czasem zabek przeszkadza. Zwlaszcza kiedy przeloty nie sa w lini zjazdu i trzeba troche powalczyc z wypieciem. Karabinki bez zabkow sa pod tym wzgledem wygodniejsze. Dlatego jak juz kupuje cos nowego to z keylockami. |
Autor: | leppy [ Wt kwi 21, 2009 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
No tak jak pisałeś wcześniej, są druciaki bezząbkowe DMM, ale raz że drogie, dwa że trudno dostępne w Polsce (ogólnie sprzęt DMM'a). Natomiast BD nie wiem czy takowe produkuje - ja się nie doszukałem. |
Autor: | piomic [ Wt kwi 21, 2009 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
leppy napisał(a): są druciaki bezząbkowe DMM, ale...
...ale miałem w łapie - piękności. |
Autor: | Jędruś [ Wt kwi 21, 2009 7:20 pm ] |
Tytuł: | |
piomic napisał(a): ...ale miałem w łapie - piękności.
Jasne. Tylko dla picu każesz im przychodzić rzadziej jak co pół roku. Wygadałeś się w końcu doktorze. |
Autor: | tomek.l [ Cz kwi 23, 2009 3:41 pm ] |
Tytuł: | |
leppy napisał(a): No tak jak pisałeś wcześniej, są druciaki bezząbkowe DMM Są jeszcze karabinki Wild Country. Co prawda ząbek jest, ale schowany. Poza tym cena to 25 $ ![]() http://www.wildcountry.co.uk/Products/K ... rs/Helium/ |
Autor: | Gustaw [ Cz kwi 23, 2009 4:08 pm ] |
Tytuł: | |
leppy napisał(a): druciaki bezząbkowe DMM
Tak z czystej ciekawości ... o jaki model DMM chodzi ... ![]() |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 9:27 am ] |
Tytuł: | |
Używał może ktoś tego, albo wie coś na temat ? http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=344&sName=Simond--Toucan&PHPSESSID=c1461ece6d1b93dc763aa48818ec7c6b |
Autor: | Gustaw [ Pt kwi 24, 2009 11:17 am ] |
Tytuł: | |
Gustaw napisał(a): leppy napisał(a): druciaki bezząbkowe DMM Tak z czystej ciekawości ... o jaki model DMM chodzi ... ![]() Chyba sam sobie znalazłem ... Shield ... http://www.dmmclimbing.com/productsDeta ... =1&pid2=39 ![]() ... a to ten z Wild Country ... Helium ... http://www.wildcountry.co.uk/Products/K ... rs/Helium/ ![]() |
Autor: | Gustaw [ Pt kwi 24, 2009 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
Gustaw napisał(a): ... a to ten z Wild Country ... Helium ... Kolega Mazio dopytywał się o spodnie firmy Montane więc coś szperałem na forum UKClimbing i wlazłem przypadkiem na taki wątek ... World's Lightest Locking Biner from DMM http://www.ukclimbing.com/forums/t.php?n=346271 ... a tam ciekawe info : Cytuj: We have made carabiners for Mammut in the past and still do some models, just as we make the Helium for Wild Country. However the Phantom has nothing to do with Mammut, as it is entirely our design, and is still the Lightest Keylock biner in the world, retaining a reasonable size and good strengths compared to other similar biners.
Best Chris Brand Manager DMM |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 2:57 pm ] |
Tytuł: | |
To jakiś jajarz, tylko mu się coś popierdzieliło i sie o jeden dzień spóźnił Cytuj: by - Chris Rowlands - DMM ? on - 02 Apr 2009 - dmmwales.com
![]() |
Autor: | Gustaw [ Pt kwi 24, 2009 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
Jędruś napisał(a): To jakiś jajarz, tylko mu się coś popierdzieliło i sie o jeden dzień spóźnił Cytuj: by - Chris Rowlands - DMM ? on - 02 Apr 2009 - dmmwales.com ![]() http://www.dmmclimbing.com/index.asp?id=11&lang=EN Cytuj: General Overseas Sales for DMM:
Chris Rowlands or Simon Marsh chris@dmmwales.com or simon@dmmwales.com ![]() |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 3:20 pm ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() Dobrze widzę ? Karabinek z rolką ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit: ale jaja, mają takie http://www.dmmclimbing.com/productsDeta ... =3&pid2=83 |
Autor: | tomek.l [ Pt kwi 24, 2009 3:23 pm ] |
Tytuł: | |
Niekoniecznie. W tym przypadku Wild Country sprzedaje karabinek DMM pod swoją marką jako Helium. Takie widać jakieś firmowe układy. |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 3:26 pm ] |
Tytuł: | |
tomek.l napisał(a): Takie widać jakieś firmowe układy.
Trochę dziwne, że na publicznych forach takie informacje z samej góry idą. No chyba, że to normalna praktyka, ja sie tam nie znam, heh |
Autor: | Gustaw [ Pt kwi 24, 2009 3:31 pm ] |
Tytuł: | |
Jędruś napisał(a): Dobrze widzę ?
Pierwszy raz go widzisz ? ![]() |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
Tak, a co ? |
Autor: | Gustaw [ Pt kwi 24, 2009 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
Jędruś napisał(a): Tak, a co ?
Eeee ... już jakiś czas jest na rynku ... W UK dostępny w wielu miejscach za circa 16 funciaków, chyba w dwóch wersjach, zakręcany albo taki druciany ... PS Np tutaj go mają ... http://www.needlesports.com/acatalog/Ma ... rs_22.html i w wielu innych miejscach ... googlałem ale potem linki mi wcięło przy edycji ... ![]() |
Autor: | Jędruś [ Pt kwi 24, 2009 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
Zapóźniony jestem, to fakt. Teraz widzę. Jakieś 5 lat ma ten wynalazek ![]() Gustaw napisał(a): W UK dostępny w wielu miejscach
U nas coś nie bardzo. weld.pl ma te na agrafkach i tyle ![]() |
Autor: | Zakk [ Cz kwi 30, 2009 7:56 am ] |
Tytuł: | |
Hej kupuję podstawowy sprzęt wspinaczkowy (zaznaczam że doświadczenie w skałach już mam nawet całkiem niezłe ale zawsze na pożyczonym sprzęcie:oops:) mam ok 6stówek i koncept taki: Uprząż może nie najwyższych lotów ale sprawdzona, i tania, z zestawem w pamirze znalazłem takie coś: http://www.e-pamir.pl/0,1621,lhotse-zes ... assin.html natomiast jako że tam przyoszczędziłem to na -najważniejsze- buty (też potrzebuję, bo w moich wysłużonych mad rockach czuję się już jak na tafli hokejowej) mogę trochę zainwestować: myślę o LA SPORTIVA MIURA tak wiec zestaw wydaje się być bardzo tani, ale sprzęt dobry, sprawdzony (Mercy i piu). A wydaje mi się że lepiej przyoszczędzić i kase wyłożyć na buty.. koncept dobry?? |
Autor: | kilerus [ Cz kwi 30, 2009 8:09 am ] |
Tytuł: | |
Jakbym miał teraz wybierać to kupiłbym reverso lub to coś podobnego BD. Na PIU się topornie zjeżdża (albo ja nie umiem). Jeśli chodzi o uprząż, to miałem Mercy i oddałem ją dziewczynie na rzecz Singing Rock, ze względu na jej łatwość w zakładaniu (ciut też lżejsza jest), bo ma to spore znaczenie kiedy się zakłada uprząż w rakach (sle tobie to chyba nie robi różnicy). |
Autor: | Jędruś [ Cz kwi 30, 2009 8:21 am ] |
Tytuł: | |
Zakk, ile wciągasz z dołem ? |
Strona 30 z 78 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |